Gå til innhold

Frp`s sanne ansikt

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjennom årets budsjettforlik har jo FrP manifistert seg som partiet for spritdrikkende campingvognentusiaster....

Artikkelen i lenken peker på et problem ved FrPs politikk: De klarer ikke alltid å tenke helhetlig. Skolen er en viktig oppgave som vil lide av dårdlig kommuneøkonomi. Men dersom kommuneøkonomien blir dårligere, rammer det også eldreomsorgen, som jo har vært en av FrPs hjertesaker. Hvorfor? Jo, fordi det er kommunene som har ansvaret for oppgaver som hjemmehjelp, aldersboliger, hjemmesykepleie og sånt. Tenker de ikke på dette? Hvor er sammenhengen mellom ord og handling? Nå som de har vært jokeren i budsjettforhandlingene, hadde de en ypperlig sjanse til å gjøre noe med det, men vi vet alle hvem som ble budsjettvinnerne i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten flaut å se hvor stolte FRP er over sin gevinst: laverer alkoholavgifter. :o Fordi de vet at det er dette "folk flest" er opptatt av. Herregud, hvor bortskjemte og egoistiske vi er. Det er nesten som jeg blir flau på vegne av folket. Vi har mistet alt som heter perspektiv. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri stemt Frp, kommer heller aldri til å gjøre det! FORDI jeg på forhånd har forstått det som nå kommer. Det får meg til å tenke; synd at det var så mange som IKKE så det på forhånd. Det er så lett å være etterpåklok.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at folk fortsatt liker FrP. :roll: De sier det ikke vil gå utover skole og eldreomsorg og sykehus. Løsningen er å få flere private sykehus, skoler, sykehjem osv

Forstår de ikke at de da må betale mye mer for å være på et private sykehus, og sykehjem? Har den vanlige nordmann råd til dette? Skal tro om den vanlige nordmann virkelig liker dette...

Kanskje vi bør begynne å innføre logikk i skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er synd at ikke media er flinkere til å belyse hva partiene IKKE er opptatt av, partiene er jo flinke nok selv til å synge mantraene sine.

Hørte til min store forbauselse at en av de tingene regjeringen måtte skrinlegge som FRP krevde, var forskningsmidler som skulle finne ut renere teknologier for gasskraftverk... Er det også tull å bruke penger på nå, midt i en strømkrise?

FRP lever her og nå, uten øye for fremtiden. De driter tydeligvis i slike ting som miljø og inflasjon (som fører til at mange mange mister jobben) sålenge spriten er billlig og bilavgiftene reduseres.

Kjæresten min er amerikaner, og FRP elsker amerika og deres politikk og kapitalisme. Han synes det er underholdende hvordan FRP lurer velgerne sine, hvis FRP får igjennom politikken sin så er det jo nettopp velgerne deres som havner ute i kulda! Er du en uføretrygdet middelaldrende rasist, så må du ikke tro at livet blir bedre når velferdsbudsjettene strykes selv om neger'n på hjørnet må reise hjem!

Ingen penger til forskning, kultur, fremskritt blir stillestand. De burde skifte navn til StillestandsPartiet - SP :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er amerikaner, og FRP elsker amerika og deres politikk og kapitalisme. Han synes det er underholdende hvordan FRP lurer velgerne sine, hvis FRP får igjennom politikken sin så er det jo nettopp velgerne deres som havner ute i kulda! Er du en uføretrygdet middelaldrende rasist, så må du ikke tro at livet blir bedre når velferdsbudsjettene strykes selv om neger'n på hjørnet må reise hjem!

:P

Som jeg skulle ha sagt det selv. 10 poeng til deg Veslebråka. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...