Thomasine Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Har ikke boka, men bakte Ingers rugbrød i går og det var vannvittig godt... Noen som har lyst til å fortelle hva som er så spesielt med hennes hverdagskost? Det kan vel ikke bare være å spise brødet og drikke vann? :klø:
Thomasine Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2006 :klø: Ingen som vil fortelle hva Ingers hverdagskost går ut på...:klø:
Amanlis Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har ikke fulgt dietten hennes, men har spist brødet. Jeg har gått ned en del kilo ved siden av å gå turer hver dag.
Thomasine Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2006 Hei, Værjenta. Hvor mye har du spist? Hver 3 time, en skive? Vet du hva "dietten" hennes er? Er vel egentlig ikke en diett, men en kostholdsendring, eller...?
Amanlis Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har spist1 skive til frokost, 2 til lunsj, vanlige norske husmannsmiddager og en skive til kvelds. Jeg spiser ca hver 3.-4. time, og drikker minst to glass vann til hvert måltid. Hva dietten egentlig er vet jeg for lite om til å si noe om, men du kan lese mer her: http://www.fibermat.no/ Lykke til
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Har ikke boka, men bakte Ingers rugbrød i går og det var vannvittig godt... Noen som har lyst til å fortelle hva som er så spesielt med hennes hverdagskost? Det kan vel ikke bare være å spise brødet og drikke vann? :klø: ← Det er nok brødet som er cluet i hverdagskosten. Ellers syns jeg resten er lik Grete Roede, forskjellen er at det ikke er telling av kcalorier.
Thomasine Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2006 Takk, takk. Har sett siden, men synes den er fryktelig lite informativ - iallefall hvis man sammenlikner med andre liknende konsept (Grethe Roede m.m) Ville gjerne høre fra andre som har fulgt programmet og hørt litt hva det gikk ut på. Der står det bare at man ikke teller kalorier, fysisk aktivitet... - er det i motsetning til Grethe Roede...? Kanskje ikke så mange som har tatt kurset her inne...? :klø:
Thomasine Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2006 Det er nok brødet som er cluet i hverdagskosten. Ellers syns jeg resten er lik Grete Roede, forskjellen er at det ikke er telling av kcalorier. ← Men hva er det ved brødet som er så fantastisk - bortsett fra smaken? Grovt og fiberrikt...?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Jeg startet på kurs, og her er det lille jeg husker: 4-5 brødskiver pr dag (1 cm tykke) Magert pålegg som kokt skinke, magerost osv Ca 150 gr rent kjøtt/fisk til middag, 2 poteter (på str med egg) 2 lettyoghurt (1% Youplait eller Sans) 2 frukter (2 epler/pærer/appelsin eller 1 banan) 2 ganger i uken kunne man bytte ut frukt/yoghurt med et glass vin eller 3 twist - eller noe i den dur.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Men hva er det ved brødet som er så fantastisk - bortsett fra smaken? Grovt og fiberrikt...? ← Grovt, fiberrikt, gir metthetsfølelse, får fart på tarmene, stabiliserer blodsukkeret...
Thomasine Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2006 Jeg startet på kurs, og her er det lille jeg husker: 4-5 brødskiver pr dag (1 cm tykke) Magert pålegg som kokt skinke, magerost osv Ca 150 gr rent kjøtt/fisk til middag, 2 poteter (på str med egg) 2 lettyoghurt (1% Youplait eller Sans) 2 frukter (2 epler/pærer/appelsin eller 1 banan) 2 ganger i uken kunne man bytte ut frukt/yoghurt med et glass vin eller 3 twist - eller noe i den dur. ← Takk, det var noe sånt jeg var ute etter... Og det gikk bra for deg? Vekten er holdt og brødet bakes fortsatt? En ny livsstil er erobret?
Gjest -eline- Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Mysan er såvidt jeg vet kursleder for Ingers hverdagskost... Så du får sende henne en pm eller noe Bortsett fra at brødet er godt og mettende aner jeg ikke.no om hvordan resten av kostholdet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå