Gå til innhold

Brutal avliving av hunder i kina

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet

Link - Eierløse hunder skal avlives på stedet, i følge en ny lov i Kina. Hundene blir drept med stokker. Grunnen er frykt for rabies, melder Dagbladet.

Jeg synes dette var helt fryktelig. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Little me
Skrevet

Det er helt forferdelig!!! :frustrert:

Heldigvis har en del i Kina også reagert på det så får håpe de kommer fram til at mer humane metoder er mer konstruktive.

Deltakerlandene kan jo gå inn med protester slik at de er nødt til å endre metodene sine. Noe må i hvert fall gjøres!

:tristbla:

Skrevet

blei så sinna da jeg leste dette! skulle slått dem ned m køller!

Skrevet
:frustrert::frustrert: ja blir også veldig sint da jeg hørte om saken, stakkars hunder. Jeg skjønner problematikken men det eneste riktig er da å ta livet av dem på en human måte. Vet godt Kina har annet syn på hunder men vi bør ikke akseptere at et land behandler hunder på den måte. Heller ikke mennesker for den sak skyld!!!
Skrevet

Dette var helt grusomt og det skjærer meg LANGT inn i hjertet. Jeg har alltid hatt sterk medlidenhet med dyr helt fra jeg var liten så det er så fælt å tenke på at de kan bli behandlet sånn enkelte steder...

Men det overrassker meg egentlig ikke. Kina er jo ikke akkurat kjent for å ha så utrolig mye respekt for dyr..de har jo ikke noe dyrerettigheters lov en gang..

Det landet der er helt på tur spør du meg.

Skrevet

her er en side der de er opptatt av dyr: www.wspa.dk

Skrevet

I alle dager. Og så midt på gata liksom. :overrasket: De kunne nå ihvertfall spandert ei kule på dem, eller noe annet sivilisert og mer skånsomt. Utrolig hvordan kulturforskjeller kommer til uttrykk i enkelte sammenhenger.

Skrevet

Egentlig litt interessant hvor ulike kulturene er i slike sammenhenger. (Og den vestlige er i mine øyne like ille, men det går utover litt andre dyr)

Gjest Landra
Skrevet

Jeg skrev faktisk mail til den kinesiske ambassaden i Norge! Følte at jeg måtte gi beskjed om at dette ikke er akseptabelt hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...