Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så veldig greie på leppestifte, men har sett en så kjempe fin leppestift. Klarer bare ikke å finne den i forettningene er det noen som kan hjelpe meg. Når man har den på ser det ut som man har "våte" lepper. Hvilket merke er det? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får "våte" lepper av lipgloss. Er det det du tenker på? HVis det er slik, så finnes de i mange merkes. Jeg kan anbefale estee lauder, det er et bra merke. Samt Kanebo. Gå til et parymeri og få hjelp. Hvis du synes dette blir for dyrt. Har de sikkert også glossy lebestift på H&M.

Skrevet

Takk for svaret men det var ikke lippgloss jeg tenkte på. Det er en leppestift med shimmer i.

Skrevet

Maybelinne har leppestifter med watershine, som du f.eks kan få kjøpt på H&M. Har ikke prøvd dem selv, men det er kanskje dem du tenker på?

Gjest Brunhilde
Skrevet

Tror også du får en i "Nivea Beauté" - har ihvertfall sett reklame for den på TV, men har ikke prøvd selv.

Skrevet

Maybelline har to typer leppestifter som skinner:

> Maybelline Watershine

> Maybelline Watershine Diamonds

Selv har jeg 2 forskjellige farger av Watershine Diamonds. Synes den blir ganske tøff og fin på leppene - det glitrer. :)

Ellers har Helena Rubenstein også en med skimmer i. Denne kjøpte jeg i helgen og har ikke fått testet den så nøye enda. :)

Skrevet

Takk for alle god rådene, da skal jeg forsøke å kjøpe Maybeline Watershine. Håper at det er den jeg tenker på. :rodme:

Skrevet

Hvis du har Lancomes Juicy Tubes utenpå din vanlige lebestift blir det en stilig "våt" effekt. jeg har den mørke lilla juicy tuben med litt glitter i. Min favoritt lebestift er fra estee lauder, kjempefine farger, også lukter de så godt!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Lancôme har i tillegg til juicy tubes åsså en sånn glinsende leppestift. Kjempefin! Kjøpte en knallrosa i vår, men den blir bare svakt rosa på leppene, med litt glitter.

Gjest sexysadie
Skrevet

Lebstift er en heftig ting.Jeg føler meg naken uten

Den fineste kommer ifra Lancòme nr 252.

Mørk brun m litt skimmer i....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...