kitekatt Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Er dette det samme? Hva er best av disse/ denne og Pureluxe sine produkter synes dere? Men er BE BM og ID det samme merket? Litt forvirret Og liker dere best kremfoundation eller pudderfoundation? Endret 2. mai 2006 av kitekatt
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har ikke prøvd Pure Luxe, men i hvertfall har Bare Minerals sin foundation litt skimmer i seg, så den er ikke helt matt.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 ja det er mer skimmer i bare mineral. Liker i grunn pure lux bedre og bedre,er mattere.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Er Pure Lux mattere altså? Jeg liker BE kjempegodt, men det er jo litt shimrete da.. Ikke at det egentlig har plaget meg før denne tråden Hvilken farge er nærmest BE 2.3 i Pure Lux? Sånn i tilfelle
Abr@xas Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Slipper man å ha mattende pudder over Pure Lux for at huden ikke skal se så glinsende fet ut slik jeg syns den gjør med Bare Escentuals ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå