kitekatt Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har bare prøvd body shop sin for mange år siden og likte det...men jeg har absolutt ikke peiling Dere ser fargene mine på bildet, så hvis dere har et bra tips, blir jeg veldig glad. Bruker dere dette som rouge også forresten? Ps.: Mener å huske det var veldig greit med de kulene, for da kom det ikke for mye på kosten.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Søk på "solpudder" så ser du nok fort at de fleste anbefaler Guerlain sitt Terracottapudder. Ellers har jeg vært fornøyd med Art Deco sine solpudderkuler, men vet ikke om det eksisterer enda (kjøpte mitt for mange år siden).
Gjest Binna Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg liker Chanel sitt, men det er litt skimmer i det. Bruker Chanel sitt rouge i tillegg. Har ikke fått testet ut så mange forskjellige av de på parfymeriet, da jeg jeg tidligere har brukt "billige" produkter fra Vita, som i lengden blir både dyrere og dårligere. Solpudderet jeg bruker er "brent" slik at det ikke kommer for mye på kosten, og det blir ekstra drøyt. Tror de fleste solpudderne du får kjøpt på parfymeriet er det. Iforhold til hudfargen din tror jeg du kan bruke f.eks 01(husker ikke navnet, men det er hvertfall den lyseste) eller 02sierra. For det er de fargene søstern min bruker og hun har samme hudtone som deg.
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Jeg synes Guerlain sitt er best. Fargene er supre til de fleste, selv veksler jeg mellom nr. 1 og 3 alt etter hvor blek/brun jeg er
Søtpotita Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Jeg synes Guerlain sitt er best. Fargene er supre til de fleste, selv veksler jeg mellom nr. 1 og 3 alt etter hvor blek/brun jeg er ← Kor mykje kostar dette solpudderet? Og passar det for veldig bleike folk også?
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Kor mykje kostar dette solpudderet? Og passar det for veldig bleike folk også? ← Mener å huske at det koster i overkant av 300 - men så varer det en evighet. Jeg er ganske bleik om vinteren, og da passer nr. 1 ypperlig. Det gir en skikkelig fin glød
Little sister Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Guerlain sitt koster 325 kr. Jeg tror de har i alle nyanser, så du finner nok noe som passer for deg. Edit: Måtte bytte om på tallene Endret 3. mai 2006 av Hege_84
Søtpotita Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Må berre spørre om kor ein plasserar solpudderet? Er det som ein slags rouge?
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Må berre spørre om kor ein plasserar solpudderet? Er det som ein slags rouge? ← Jeg bruker en stor kost (pudderkost fra Body Shop, veldig god), swoosher den rundt i solpudderet, børster av "overflødig" pudder, og plasserer det rundt i ansiktet der sola normalt treffer.... Det betyr at jeg virvler kosten over panne, nese og hake, samt øyenbrunsben og kinnben, evt litt på hals og utringning. Du kan godt bruke det som en rouge, men personlig liker jeg best å bruke en kremrouge som rouge, og solpudderet som "det lille ekstra" Endret 3. mai 2006 av Shoegal
Søtpotita Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Jeg bruker en stor kost (pudderkost fra Body Shop, veldig god), swoosher den rundt i solpudderet, børster av "overflødig" pudder, og plasserer det rundt i ansiktet der sola normalt treffer.... Det betyr at jeg virvler kosten over panne, nese og hake, samt øyenbrunsben og kinnben, evt litt på hals og utringning. Du kan godt bruke det som en rouge, men personlig liker jeg best å bruke en kremrouge som rouge, og solpudderet som "det lille ekstra" ← Takk Er det forresten skimmer i dette solpudderet?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Takk Er det forresten skimmer i dette solpudderet? ← Nei, det ser veldig naturlig ut.
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Takk Er det forresten skimmer i dette solpudderet? ← Det er nok noe skimmer i, men det gir ingen tydelig glitrende effekt. Det ser bare veldig fresht og naturlig ut på
Gjest Skya Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har også Guerlain sitt Terracottapudder og er kjempefornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #15 Skrevet 3. mai 2006 Må berre spørre om kor ein plasserar solpudderet? Er det som ein slags rouge? ← Jeg påfører det som et tre-tall. Panne, kinnben, kjever.
mee mee Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 hva er det egentlig man bruker solpudder til? dumt spm, men noen må man spørre..
Vilje Skrevet 4. mai 2006 #17 Skrevet 4. mai 2006 jeg bruker body shop sitt og er helt fornøyd med det!!
Pimbila Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Før hadde jeg Versace som jeg likte veldig godt. Byttet deretter til Guerlain, etter anbefalinger her inne, men synes ikke det er like fint. Jeg skal derfor kjøpe Versace igjen neste gang
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #19 Skrevet 4. mai 2006 Før hadde jeg Versace som jeg likte veldig godt. Byttet deretter til Guerlain, etter anbefalinger her inne, men synes ikke det er like fint. Jeg skal derfor kjøpe Versace igjen neste gang ← Da tror jeg du må være kjapp, for det virker som om Versace er på vei bort fra det norske markedet. De har hatt opphørssalg flere plasser, ikke bare i denne byen. Selv bruker jeg Guerlain nr 2. Jeg har litt gultonet hud, og dette har litt rødt i seg for å balansere ut gultonen. De aller fleste solpuddere blir for gule for meg, men jeg synes også Clinique sitt ser fint ut, selv om jeg ikke har prøvd det selv.
Gjest Binna Skrevet 4. mai 2006 #20 Skrevet 4. mai 2006 hva er det egentlig man bruker solpudder til? dumt spm, men noen må man spørre.. ← Det er et pudder med farge i som gjør at man ser litt mer solbrun ut. Veldig fint å bruke året rundt, ser mye freshere ut med.. og lett å legge riktig, bare man får litt instruksjoner først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå