Gjest Frøken Dings Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 Etter å ha tatt en ringerunde i helga har vi kommet fram til at vi gjør en liten vri på julegavene i år. Barna får som vanlig, men vi kjøper hverken til foreldre, besteforeldre, venner eller hverandre. I stedet gir vi tilsvarende beløp vi ville brukt på disse gavene til Frelsesarméen. Jeg vil heller tenke på at pengene kommer til nytte enn at vi får masse ting vi fint kunne ha greid oss uten. Kanskje en idé for noen andre også? Bytte ut noen gaver i en gave som virkelig betyr noe?
Gjest care Skrevet 2. desember 2002 #2 Skrevet 2. desember 2002 For et godt råd. Bare så synd at en del gaver allerede er kjøpt. Jeg skal fremme forslaget til neste jul. Men jeg skal etter alle evner prøve å overtale samboer til å droppe raketter og heller gi pengen til et godt fond. Raketter er i alle fall helt unødvvendig.
Arwen Skrevet 2. desember 2002 #3 Skrevet 2. desember 2002 Et veldig bra forslag, men ville nok heller avtalt å kjøpe billigere ting enn vanlig. Pakker er jo en del av julaften.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå