Gå til innhold

flytende honning

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har plutselig oppdaget at det finnes flytende honning. Men hvor kjøper jeg det? Nærbutikkene her har det garantert ikke... Men det finnes jo mer innholdsrike butikker rundt omkring. Hvilke?

Gi meg gjerne også noen raske tips til bruk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom akkurat fra Sverige, der de hadde det på Ica. Kan ikke skjønne at de ikke skal ha det på en vanlig matvarehandler her i norge også... Har bare aldri tenkt på å se etter det her i norge...

Kan da bruke det som vanlig honning på brødskiva. Eller kanskje det hadde vært godt på is. Eller i lunken melk, er det jo alltid godt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar:-) Nei,det har det sikkert i større butikker her også, men akkurat nærbutikkene våre er litt dårlig utstyrt. Vil anta at de kan ha det på ICA maxi o.l her også, da.

Skrevet

Innvandrerbutikker hvis du har noen der du bor. Eller delikatesseforretninger a al Gutta på Haugen (i Oslo).

Jeg kjøper alltid flytende honning med meg fra ferie hvis jeg er i Sørøst-Europa. Godt på naturell yoghurt, f.eks.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis det er noen som driver med birøkt i nærheten av deg kan du kanskje kjøpe fersk honning rett fra de.

All honning er nemlig flytende med en gang - men den stivner etter en stund

Skrevet

Av vanlige dagligvarebutikker har i hvertfall Eurospar og Obs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...