Gjest sliten og oppgitt Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 1. Da henter jeg hagla..... 2. Du hadde vel helst sett meg død du.. Hvilken synes dere fungerer best?
Labella Skrevet 2. desember 2002 #3 Skrevet 2. desember 2002 Kommer litt an på hvem motdebattanten din er. Begge har noe for seg, men 2er'n kan virke litt for eeehhh.... selvutslettende (?), men kan også være meget godt egnet til å fremkalle dårlig samvittighet hos motparten... 1er'n er rå og brutal, tror jeg hadde gått for den - (orker ikke medfølelse når jeg er sint :blunke: )
Megan Skrevet 2. desember 2002 #4 Skrevet 2. desember 2002 1er'n er rå og brutal' date=' tror jeg hadde gått for den - (orker ikke medfølelse når jeg er sint :blunke: )[/quote'] Vel talt Går nok for 1'ern ja. Men hva skal du med dette?
Jen Skrevet 2. desember 2002 #5 Skrevet 2. desember 2002 Hagla virker best. Angep er beste forsvar, vet du.
Maeve Skrevet 2. desember 2002 #7 Skrevet 2. desember 2002 Ingen av delene!! Jeg ville ikke brukt hagla, for hvem ville havne i fengsel for drapsforsøk? Den andre var for selvutslettende!!
Gjest sliten og oppgitt Skrevet 2. desember 2002 #8 Skrevet 2. desember 2002 Vel talt Går nok for 1'ern ja. Men hva skal du med dette? Spørsmålet var egentlig ment å gå den andre veien; hvordan ville DU ha reagert på en slik "diskusjonsteknikk" om den altså ble rettet mot deg?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. desember 2002 #9 Skrevet 3. desember 2002 Virker ikke som en videre intelligent diskusjonsteknikk det der.. :-?
Plutti Skrevet 3. desember 2002 #10 Skrevet 3. desember 2002 Prøver etter beste evne å unngå diskusjoner jeg Ingen av alternativene fungerer for meg, blir diskusjonen for stor så ender jeg iallefall i taushet, gidder ikke engasjere meg lenger liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå