Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Når jeg nyser eller snyter meg (er forkjøla) lager minstekatten vår merkelige lyder med munnen, det kan nesten sammenliknes med å hakke tenner hos mennesker. Dette skjer for det meste når hun ligger og sover. Er det noen andre som har opplevd det samme? Kan ikke huske å ha observert samme reaksjon hos eldstepus. Kan legge til at minsta er fire og en halv måned gammel. Endret 1. mai 2006 av KATTAstrofe
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Den skvetter kanskje. Nysing er en høy, kraftig og skummel lyd for småpuser.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Vendelin (som er dattera mi, ikke katta mi) gjorde omtrent akkurat det samme da hun var nyfødt... Det er nok bare et lite "skvett" som ikke er stort nok til å våkne av.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Vendelin (som er dattera mi, ikke katta mi) gjorde omtrent akkurat det samme da hun var nyfødt... Det er nok bare et lite "skvett" som ikke er stort nok til å våkne av. ← Da er det kanskje bare noe babyer gjør, hun er jo en kattebaby
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Det er ofte at katter reagerer på uvante lyder, ved å gjøre det du beskrev eller å mjaue høyt, når "matmor" lager uvante lyder. Hvis jeg synger høyt, hoster eller prater i telefonen reagerer jentekatten min ved å mjaue høyt og veldig rart Rart? Katter er litt rare
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Det er ofte at katter reagerer på uvante lyder, ved å gjøre det du beskrev eller å mjaue høyt, når "matmor" lager uvante lyder. Hvis jeg synger høyt, hoster eller prater i telefonen reagerer jentekatten min ved å mjaue høyt og veldig rart Rart? Katter er litt rare ← Katter har veldig sensibel hørsel. Kanskje det er noe ved stemmen din den reagerer på i gitte situasjoner.
jordbær Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Hihihi.. Min katt gjør akkurat det samme. Spesielt i halvsøvne, men til tider kommer hun løpende fra 2.et for å mjaue/ule, når jeg nyser!
Lene A Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Den ene bengal katten min lager en hes "kree re re re re" lyd når den er på insekt jakt Her ett bilde av han: Wildy (jukse flue riktignok, men like stolt for det)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Den ene bengal katten min lager en hes "kree re re re re" lyd når den er på insekt jakt Her ett bilde av han: Wildy (jukse flue riktignok, men like stolt for det) ← Morsomt bilde!
Ciara Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Min katt blir redd når jeg nyser, han tror åpenbart det er noe alvorlig galt i veien med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå