Gjest tja Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 "Er Helvete eksotermisk (avgir varme) eller endotermisk (absorberer varme)? Bevis din teori." Jeg har to teorier om det. 1. Om Helvete ekspanderer med mindre hastighet enn den hastighet det kommer til nye sjeler, kommer temperaturen og trykket til å øke til helvete er løs. 2. Om Helvete på den annen side ekspanderer med en høyere hastighet enn den hastighet det kommer til nye sjeler, kommer temperaturen og trykket til å synke til Helvete fryser til is. Hva tror du?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg tror at du har rappa hele greia fra ex.phil-boka di.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Helvete er visst bare jug - så du kan kaste både solkremen og parasollen din.
Gjest camillo Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg for min del har alltid ment at helvetet må være et jævlig kaldt sted.
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 (endret) nå har jeg tenkt ferdig! Hvilken av disse to mulighetene som er korrekte? Om vi tar med i beregningen det grunnprinsipp som ble meg til del av unge Bryan Banyan under mitt første universitetsår, der han uttrykte: "Helvete kommer til å fryse til is før jeg går til sengs med deg", og siden tar med det faktum at jeg fremdeles ikke har hatt noen fremgang med han, faller mulighet nummer to, og derfor mener jeg at Helvete er eksotermisk." Endret 1. mai 2006 av Miloine
Gjest tja Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 utrolig bra utredet, hvordan kom du fram til dette? Du får karakteren 6 der 6 er best
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 nå har jeg tenkt ferdig! Hvilken av disse to mulighetene som er korrekte? Om vi tar med i beregningen det grunnprinsipp som ble meg til del av unge Bryan Banyan under mitt første universitetsår, der han uttrykte: "Helvete kommer til å fryse til is før jeg går til sengs med deg", og siden tar med det faktum at jeg fremdeles ikke har hatt noen fremgang med han, faller mulighet nummer to, og derfor mener jeg at Helvete er eksotermisk." ← Du kunne resten, ja...
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 :bukke: fordi jeg er så flink...nei, jeg må tenke litt tilbake på hvordan jeg kom fram til det :klø:
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 Du glemte å oppgi kilde Miloine. Sånt er fyfy her på KG.
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 nå har jeg tenkt ( litt slitsomt da) Fant ut at jeg nå måtte beregne endringene i Helvetes volum. Boyles lov slår fast at for at temperaturen og trykket skal kunne holdes på samme nivå, må Helvetes volum øke når nye sjeler ankommer.
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 Du glemte å oppgi kilde Miloine. Sånt er fyfy her på KG. ← Meg selv vel
punktom Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Da sjel ikke er dennesidig, blir det litt banalt å benytte seg av dennesidig fysikk.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 Meg selv vel ← Ja, ikke sant - var vel du som sendte den inn til "Det Beste" også da. Sånt er lavmål.
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #17 Skrevet 1. mai 2006 Ja, ikke sant - var vel du som sendte den inn til "Det Beste" også da. Sånt er lavmål. ← Ja, ikke sant - var vel du som sendte den inn til "Det Beste" også da. Sånt er lavmål. ← jøss hva prater du om da gjest? Sånt prat fra deg, det ER lavmål det, men bare fortsett - det preller av
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #18 Skrevet 1. mai 2006 Ja, ikke sant - var vel du som sendte den inn til "Det Beste" også da. Sånt er lavmål. ← Sånne som deg gjest, ødelegger for andre gjester som forsøker å ha det fint her. Det du sa der er lavmål, helt enig.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #19 Skrevet 1. mai 2006 Sånne som deg gjest, ødelegger for andre gjester som forsøker å ha det fint her. Det du sa der er lavmål, helt enig. ← Ødelegger fordi jeg ragerer på at man presenterer sitat fra andre som sitt eget?
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #20 Skrevet 1. mai 2006 Ja, ikke sant - var vel du som sendte den inn til "Det Beste" også da. Sånt er lavmål. ← Dessuten, utrolig at det står noen sted, vis meg en link til det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå