Gå til innhold

bakteriedrepende spray

Anbefalte innlegg

Gjest øpodine
Skrevet

Hvor får jeg køpt det? tenkte å bruke den på ulike plasser som bossdunk,teppe hunden ligger på osv. Bakterier skaper lukt.

nå vet jeg at det finnes slik spray for fagfolk,men det må vel finnes noe for vanlig forbruker også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vasket isteden. Spray på hundeteppe hørtes rett og slett ganske ekkelt ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville vasket isteden. Spray på hundeteppe hørtes rett og slett ganske ekkelt ut.

Ja det gjøres det også,men greit å spraye teppet innimellom. jeg vet det selges til proffbruk. Det brukes eks til å spraye søppeldunker med om sommeren så ikke bakterier lager lukt.

Gjest Binna
Skrevet

Jeg sprayer kattedoen med eddikvann etter vask.. Det fjerner ihvertfall lukt.

Gjest gjest1
Skrevet

Bossdunken er det mye greiere å spyle med hageslangen.

Det gjør vi 1 gang i uka om sommeren. har aldri vært plaget med lukt. Fort går det også, maks 5 minutter.

Og hundeteppet er det vel bare å slenge i vaskemasninen med jevne mellomrom.

Og på sikt mer hygenisk enn bakteriedrepende spray.

Resistente bakterier er det nok av som det er.

Skrevet

Fjerne lukt? Hva med x-it? Fungerer da greit. (Erfaring fra ilder og stinkbumber...hihi)

Skrevet

Ingen som vet om antibakteriell spray?

Skrevet

Tja..

For å si det slik. Vi lette etter det til en utstilling vi trengte borddesinfisering av. Og vi fant ingen.

Vi endte opp med sånn sprit dyrlegene desinfiserer med, men det er ingenting du får kjøpt på apotek eller chlas olson i allefall :)

Du kan jo lage din egen ;) 60% sprit er jo rimelig desinfiserende.

Gjest Gjest
Skrevet

så du har lyst til å dyrke fram multiresistente bakterier for å slippe litt lukt? kjempelurt! :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...