Flo* Skrevet 4. september 2006 #21 Del Skrevet 4. september 2006 Har klare mål om hva jeg vil oppleve og mange av målene er allerede nådd. Noen av ferieturene er rene "slapp av turer" mens andre har vært først og fremt opplevelsesturer Norge, alle fylker unntatt Hordaland og Sogn&Fjorane Finland; Kjørt gjennom hele landet fra lengt i nord til lengst i sørøst Sverige, hele landet unntatt sørøstdelen Danmark, har vært hele veien fra København via Billund og til Fredrikshavn Spania, Sørøstkysten samt Mallorca Sovjet; Leningrad Bulgaria, Fra Sunny Beach til Burgas Tyrkia; Marmaris og Belek Hellas; Rhodos Portugal; fra Lisboa til Porto Italia; Roma med Vatikanstatene Frankrike; Paris, Bourdeux Tyskland; Kiel Dominikanske republikk; Puerto Plata Kina; Beijing Egypt; Aswan, Luxor, Kairo, Sharm el sheik Neste mål er: Peru med Machu Picchu Andre ønskemål i fremtiden er : USA og Alaska for å besøke slekt India med Taj Mahal Safari i Afrika Skulle vel ha vært en tur i Australia også bare for å få ha vært i alle verdensdelene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 5. september 2006 #22 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg kunne også tenke meg å se alt! Men de største målene jeg har/har hatt er: Svalbard - Der var jeg i sommer! Canada/Usa - Har vært der en gang, men vil se MYE MYE mer!! Italia Egypt Brazil Karibien Afrika De fleste europeiske storbyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 5. september 2006 #23 Del Skrevet 5. september 2006 Safari i Afrika, noe som forhåpentligvis skjer i løpet av neste år Cruise i Karibien Hawaii, og store deler av USA, men det er drømmetenking... England og landsbygda der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. september 2006 #24 Del Skrevet 6. september 2006 Har nådd noen mål, men de jeg har igjen er: Egypt (nilcruise, og å se på flest mulig pyramider og templer) Japan Safari i Afrika Rundreise (bilferie) i England, Skottland og Wales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 6. september 2006 #25 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Jeg har vært heldig og jeg har fått reist en god del allerede (se http://gardkarlsen.com/Nikki_Gard_world_map.htm ). Men jeg kunne godt tenkt med å reise til Egypt, India, Bore Bora, Australia, New Zealand, Vietnam, Filipinene, Bahamas, Brasil, Tyrkia (Istanbul), Hawaii, Seychellene, Nepal etc :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #26 Del Skrevet 6. september 2006 Skulle til å si hele verden, men får vel anstrenge meg litt, vel Jeg synes at Asia er en fascinerende verdensdel, og det første landet jeg ville utforsket der, er Japan. Jeg kommer til å søke utveksling der neste skoleår, og kommer jeg ikke inn der, prøver jeg gjerne Kina, Vietnam eller Korea! Afrika er også fascinerende, og by-ferie i Sør-Afrika eller en safari i ørkenen høres like fristende ut. Det er også noe jeg MÅ gjøre. Jeg kunne og tenke meg å dra til Alaska og New York, det er de to jeg kunne tenke meg hvis jeg skulle velge fra Nord-Amerika delen. Ellers; overalt i Europa, gjerne interrail. Bare se masse byer!!!! Jeg vil dra nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 6. september 2006 #27 Del Skrevet 6. september 2006 Mine feriemål i prioritert rekkefølge: Sør-Afrika (skal på 3 uker rundreise i november/desember - bryllupsreisen vår ). Et par måneder i leid hus i Toscana - neste sommer???. New York med et vennepar. Vært der før, men begynner å få abstinenser nå. Må gjøres før vi får barn. Lofoten - bo i et hus ved vannet, stå opp til måkeskrik og fisking (blir nok når vi har fått et barn eller tre..) Ellers har jeg planer om mange deilige ferier i København (min favoritt-shoppingby) og i mine svigerforeldres hus i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 6. september 2006 #28 Del Skrevet 6. september 2006 Noen av mine drømme-destinasjoner: Alaska Canada Svalbard Island St. Petersburg Bejing Roma Toscana New York San Francisco New Orleans Egypt Namibia Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. september 2006 #29 Del Skrevet 11. september 2006 Vanskelig, for jeg vil se alt! Sør-Afrika Mexico Guatemala Peru Chile m/ Påskeøya Kenya Tanzania (Zanzibar) Mauritius Russland Kina Japan India New Zealand Fiji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 11. september 2006 #30 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg elsker å reise og det er ikke mange steder jeg ikke kunne tenke meg å dra... Men, disse reisemålene håper jeg virkelig jeg får dratt til: - Costa Rica; elsker landet og vil tilbake! - Brasil - Peru (Inkabyene) - Mexico - Japan - Kambodsja - Vietnam - Tanzania - Kina - Russland, enormt land jeg så vidt har vært i, men det gjenstår jo fortsatt utrolig mye. Har veldig lyst til å dra til St. Peterburg! - Følgende europeiske byer: Barcelona , Helsinki , London og Dublin. Har vært på Interrail tidligere og fått med meg mye av spesielt øst Europa. Ellers vet jeg at det trolig blir tur til Australia (vært der også før), USA, Canada og Hong Kong på meg etterhvert. Ikke meg i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #31 Del Skrevet 12. september 2006 Canada - spesielt Rocky mountains New Zealand - på grunn av den storslagne naturen Scotland Jotunheimen - blir ALDRI lei - Gjendebu Lofoten Geiranger - igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #32 Del Skrevet 13. september 2006 Mine feriemål: - New Zealand - Australia - Fransk Polynesia - Thailand - Malaysia - Maldivene - Seychellene - Cuba - Costa Rica - Island - New York - Washington - Praha - Budapest - Krakow - Roma - Venezia - Barcelona - Helsinki - Stockholm - Sidney - Athen - Safari i et eller annet afrikansk land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. september 2006 #33 Del Skrevet 17. september 2006 - Mexico (Er veldig fascinert av det landet, håper jeg får muligheten til å reise dit en gang) - Diverse land i Afrika og de fattigste landene i Sør-Amerika (for å se hvordan det virkelig er der nede, og gjerne være med å hjelpe også) - Kina (Må jo sjekke ut hvordan folk flest har det ) - Egypt (Land med masse spennende historie!!) - Russland (Har av en eller annen grunn alltid sett for meg det landet som mørkt og kaldt med røyk og tåke overalt, så det hadde vært festlig å sett hvordan det egentlig er der. Har jo hørt at St. Petersburg skal være en nydelig by) - USA (Og da særlig Hawaii, Arizona, Texas, New York, Los Angeles, California) - Canada - Island - Australia (som jeg skal til snart) - New Zealand - Fiji Det var de jeg kom på i farta. Ellers så har jeg allerede vært i mange flotte land som jeg gjerne reiser tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 17. september 2006 #34 Del Skrevet 17. september 2006 Mine feriemål; Australia og New Zealand Italia USA- Los Angeles, New York, California Kina Egypt Island Mexico England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. september 2006 #35 Del Skrevet 17. september 2006 Ønskemål: -Øyer i Stillehavet - Chile - Vietnam - Kambodsja - Irland - Egypt - Zanzibar - Mange steder i Norge jeg har lyst å reise tilbake til, blant annet Jotunheimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. september 2006 #36 Del Skrevet 19. september 2006 Her er min liste: 1. Maldivene 2. Mexico 3. Brasil 4. Thailand men langt vekk fra masseturismen 5. India 6. Svalbard 7. Sør- Amerika 8. Dubai 9. Japan 10. Irland Dette er mine topp ti reisemål akkurat nå, men om ca to månder så kan jeg stryke Maldivene fra listen, for da har jeg vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 24. september 2006 #37 Del Skrevet 24. september 2006 USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #38 Del Skrevet 25. september 2006 Peru..!!! Men det får bli etter at barna har flyttet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #39 Del Skrevet 25. september 2006 Drømmereisemål: 1. Brasil & Peru 2. Vietnam & Kambodsja 3. Svalbard 4. Påskeøya Ellers har endel av reisedrømmene gått i oppfyllelse de siste 4-5 årene: Har vært i Sør Afrika Egypt Safari i Kenya Zanzibar Daffet under palmer på Fiji etpar uker New Zealand Sett Victorafallene i Zambia/Zimbabwe + masse turer rundt omkring i europa. I november går turen til vietnam Og så blir det Svalbard neste sommer Det er viktig å realisere drømmene sine hvis man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #40 Del Skrevet 11. oktober 2006 Brasil med Rio de janeiro må oppleves. Har reist en del men Rio er den plassen jeg må tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå