Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga på lørdag at favorittansiktskremen min er gått utav produksjon :grine:

(Lancome pumpeflaske).

Må difor sjå meg rundt etter ein ny...men eg veit ikkje kva eg skal velge!!

Har kombinasjonshud, blir ofte tørr i kinna, men kan også bli feit i t-sona. Tek imot alle tips med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sheer tint fra Dermalogica.

har samme type hud som deg, og den er helt super. Litt farge i som gir huden litt glød, uten at det ser ut som du har på "cake"

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med å prøve Dermalogica Skin Smoothing Cream eller Active Moist? SSC er fin for en normal til tørr hud og AM er fin til ung kombinasjonshud (nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det er mange unge jenter som liker denne).

Begge disse kremene vil passe de fleste med ikke altfor store hudproblemer, men SSC inneholder mere fett enn AM.

Skrevet

Shiseidos kremer er kjempebra! De har tre konsistenser; fet (husker ikke hve de kaller denne), normal og light. Jeg har ogsaa kombinasjonshud og bruker normal i dagkrem og light i nattkrem.

De kommer paa pumpeflaske ;)

*löpe bort og se paa flaska*

Serien heter Shiseido - The Skincare (Enkelt og greit)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Hva med å prøve Dermalogica Skin Smoothing Cream eller Active Moist? SSC er fin for en normal til tørr hud og AM er fin til ung kombinasjonshud (nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det er mange unge jenter som liker denne).

Begge disse kremene vil passe de fleste med ikke altfor store hudproblemer, men SSC inneholder mere fett enn AM.

Skriver under på denne!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker Hydra Floral fra Decleor

Skrevet

Sverger til Clarins Multi-Active Day Cream :)

(og nattkremen i samme serie dufter himmelsk!)

Skrevet

Active moist er veldig bra!

Skrevet

Jeg synes også det høres ut som om Active Moist kan passe huden din :)

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet

Har samme hud som deg, bare at jeg i tillegg har fet underhud og tørr/ fuktfattig overhud. Darolys sin krem er kjempefin synes jeg. Den stabiliserer talgproduksjonenn og virker i tillegg mattende på blanke partier. Samtidig som den er kjempefin for de tørre sonene (kinn og oppå nesen). Bruker i tillegg Lotus olje fra Clarins rundt nesevingene og på haken der jeg har noe talg, og santalolje i kinnene under kremen om natta. Fungerer kjempebra!! Du får kjøpt kremen på apotekene.

Skrevet

Hey!!!!

Har nettopp brukt en formue på hudpleie og kom hjem med bla. active moist. Men jeg er 33 år -har altså ikke helt ung hud lenger. Har hudpleieren anbefalt meg feil krem?

Gjest gjest1
Skrevet
Hey!!!!

Har nettopp brukt en formue på hudpleie og kom hjem med bla. active moist. Men jeg er 33 år -har altså ikke helt ung hud lenger. Har hudpleieren anbefalt meg feil krem?

Hei! Jeg har ikke noe grunnlag for å vurdere om du har fått feil krem, men som en hovedregel behøver en modnere hud mere fett i en krem enn det Active Moist gir. Men har du fet hud kan AM være et riktig valg. Jeg kan ikke annet si enn at du må stole på hudpleieren; du vil etter noen uker kjenne om det du har fått er riktige produkter for deg :) .

Skrevet

dr. hauschka har en bra en..

Skrevet

Åh, så kjekt med så mange anbefalingar :) Skal vurdera alle, og fortset gjerne med gode råd :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Sverger til Clarins Multi-Active Day Cream :)

(og nattkremen i samme serie dufter himmelsk!)

jeg og!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å prøve Biogime 5 step system? Den er fin til kombinasjonshud (vet siden jeg selv bruker det produktet).

Gjest Gjesta
Skrevet

Hydra Genius fra Helena Rubinstein er heller ikke så dum, hvis du vil ha noe fra parfymeri.

Skrevet
Hei! Jeg har ikke noe grunnlag for å vurdere om du har fått feil krem, men som en hovedregel behøver en modnere hud mere fett i en krem enn det Active Moist gir. Men har du fet hud kan AM være et riktig valg. Jeg kan ikke annet si enn at du må stole på hudpleieren; du vil etter noen uker kjenne om det du har fått er riktige produkter for deg :) .

Mye talgproduksjon i huden, ja. Sorte prikker og hvite talgpropper som nå er fjernet. Så langt virker det riktig, sltså. Veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg liker SSC fra Dermalogica og Helena Rubinsteins C-forcekrem. Har normal, problemfri hud.

Gjest Malina
Skrevet (endret)
Har kombinasjonshud, blir ofte tørr i kinna, men kan også bli feit i t-sona. Tek imot alle tips med takk :)

Hei!

Jeg normal/blandingshud som ofte blir litt tørrere om vinteren og fetere om sommeren...Jeg er sikkerlig fornøyd med Decleor Hydra Floral

Den gir masse fuktighet og huden blir myyyyk hele dagen. I tillegg liker jeg den fordi den er på hygensik tube, og er lett i konsistensen. Den skal også vikre beskyttende på huden.

Den som er på krukke har jeg ikke prøvd, men hudpleieren sa den var fetere.

Decleor har også en krem for enda fetere hud som heter noe sånt som Hydra-matt(?). Jeg fikk en liten prøvetube på den en gang, og husker at den mattet bra ned huden, men husker ikke om jeg var fornøyd med fukten....

I tillegg bruker jeg Jojobaolje fra helsekosten under kremen. Kjempe fornøyd!

Endret av Malina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...