Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Kan alle gravide som vil chatte, og som kun kan snakke om frukt, babyer og hva som er sunt og ikke sunt vennligst bruke Gravid- rommet på Kg Chat. Dette er ikke ment som surmuling fra min side men det er dumt når det er så mange på og de som vil snakke om babyer overtar hele chatten og gjør det umulig for oss andre som vil snakke om noe annet å bryte inn. Bruk Gravid rommet. Dette kun til orientering. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Eller så kan jo de som IKKE vel snakke om babyer og sånt gå inn på voksenprat! For eksempel! Synes egentlig at Åpent rom kan brukes til all slags prat jeg! Uenig med deg Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 På "Åpent rom" kan man vel snakke om hva man vil, etter min mening, og det er fullt mulig å holde gående flere samtaler der på en gang....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. desember 2002 #4 Del Skrevet 2. desember 2002 Men tenk så synd det er på de som ikke kan få barn å høre på gravideprat da! *ironi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Eller så kan jo de som IKKE vel snakke om babyer og sånt gå inn på voksenprat! For eksempel! Nå gjorde vi faktisk det i går kveld, da, Lea... Men tenk så synd det er på de som ikke kan få barn å høre på gravideprat da! *ironi* ....Jeg tolker dette som at det egentlig var til Milla, men jeg må bare kommentere det... Jeg hadde faktisk en SA for ikke lenge siden og synes faktisk ikke det er så forbanna kult å "høre" på alle de som preiker om magen som vokser og UL og Gud veit hva for tiden!! Jeg får vel bare beklage min sårhet angående tema, da, men slik føler jeg det faktisk!! Skjønner ikke egentlig at jeg gidder å hisse meg opp for dette engang... Patetisk av alle sammen (inkl, meg selv!) å henge seg opp i det egentlig... Herregud..Det er et chatterom det er snakk om her... Vi får vel heller la være å chatte da... Lillian - som innrømmer at hun er sart på visse områder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2002 #6 Del Skrevet 2. desember 2002 Nå gjorde vi faktisk det i går kveld, da, Lea... Eh.. gjorde vi? Husker ikke det jeg.. eller kanskje det var før jeg kom.. eller? :o (Rettet opp en liten trykkleif i mitt innlegg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 2. desember 2002 #7 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja det stemmer det Lea de gjorde det, det var før du kom, men egentlig så var de på begge plassene og maste om hva tid vi skulle slutte å snakke om babyer! :-? Lillian- jeg forstår deg godt, forstår godt at du ikke vil snakke og høre om babyer! Det er vondt, det forstår jeg! Men kjære deg verden stoppet ikke for meg, jeg hørte babysnakk overalt jeg var, jeg kunne ikke be hele verden om å stoppe opp for at jeg hadde det ikke godt? Selvom jeg hadde så lyst at hele verden skulle stoppe opp! Men jeg forstår deg såå godt det gjør jeg, men jeg forstod ikke helt at det virket som du skulle nesten forbanna oss som er i den lykkerusen og ta den gleden i fra oss! Kanskje jeg mistforstod, men det såg mer ut som du likte at det ble krangling der enn at det var kose snakk om barn! Og det er jo trist at det skal være sånn... Men jeg er faktsik mor også, det er ting som jeg lurer på og Cass hadde masse peiling på, det er om hvordan min lille jenta kommer til å reagere opp i alt dette her! Og om vi snakker om slik, så trenger du ikke å tenke på det vonde, men heller ta så lære litt av det du også, for du kommer til å bli gravid igjen og få de barna dere ønske dere! Da er det nyttig med slike råd..... Håper at du ikke tok det nær av det jeg skriver, men som jeg husker så snaget du også ofte på chatten om babyer og graviditet når du var gravid! Men som sagt så forstår jeg deg så godt og vil deg bare vel i framtiden! Klem fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. desember 2002 #8 Del Skrevet 2. desember 2002 Lillian- jeg forstår deg godt, forstår godt at du ikke vil snakke og høre om babyer! Det er vondt, det forstår jeg! Men kjære deg verden stoppet ikke for meg, jeg hørte babysnakk overalt jeg var, jeg kunne ikke be hele verden om å stoppe opp for at jeg hadde det ikke godt? Selvom jeg hadde så lyst at hele verden skulle stoppe opp! Men jeg forstår deg såå godt det gjør jeg, men jeg forstod ikke helt at det virket som du skulle nesten forbanna oss som er i den lykkerusen og ta den gleden i fra oss! Kanskje jeg mistforstod, men det såg mer ut som du likte at det ble krangling der enn at det var kose snakk om barn! Og det er jo trist at det skal være sånn... For det første, Perser: Jeg vet da godt at verden ikke stopper opp og ikke alle kan ta hensyn til meg, tror du jeg er dum eller??? Men nå er det slettes ikke hele verden vi snakker om her, det er faktisk en chat på KG... For det andre: Virket som om jeg forbanna dere som er i lykkerus?? Hallo, selvsagt gjør jeg ikke det!!! Jeg synes bare det er tungt å høre andre prate om voksende mager og UL osv når jeg vet at jeg selv egentlig skulle begynt å få voksende mage nå!! Jeg er ikke ute etter å ta gleden fra noen som helst, jeg, jeg klarer fint å glede meg med andre som skal ha barn! Men det kan bli litt vel mye av det innimellom, når jeg fortsatt har min SA så tett innpå meg! For det tredje: Hvor du har fått det i fra at jeg likte bedre at det ble krangling enn koseprat om barn, DET skjønner jeg virkelig ikke. Jeg var faktisk den siste som flytta meg over til "voksen prat" og jeg var faktisk ikke den som satt å fyra oppunder til bråk! Så der har du virkelig misforstått!! Men jeg kan gjenta meg selv atter en gang, jeg... : Hvorfor gidde å diskutere dette mer???? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 2. desember 2002 #9 Del Skrevet 2. desember 2002 Som sagt så forstår jeg deg........ så jeg gidder ikke å si noe mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marthe77 Skrevet 3. desember 2002 #10 Del Skrevet 3. desember 2002 Åpent rom ER åpent rom. Da kan vi snakke om ALT - alt fra naturen, bildeler, interiør, kjæledyr, graviditet osv.osv.osv. Synes denne diskusjonen er helt på jordet! For hver eneste ting en skriver så er det en annen som drar det i tvil og synes egentlig at det og det ikke burde stå her eller der, for da kan andre bli lei seg - og dette blir hauset opp og ned og i mente med egne tråder. Folk må slutte å bli så nærtagende (øh, det sier JEG som blir nærtagende for alt for tiden, hehehehe...) over slike bagateller. Det er enkelt å skape fred på jorden, ja.... (ironi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå