Snurrepippen Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 22. juli 2007 Hjelp, hjelp, hjelp!!! Jeg har ikke fått kjolen min ennå!! -og drar på ferie på mandag.. Var på toll-kontoret og fortollet den på fredag. Urk, dette skyter VIRKELIG mine nerver i taket!! :sprettoy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. juli 2007 #82 Del Skrevet 22. juli 2007 Hjelp, hjelp, hjelp!!! Jeg har ikke fått kjolen min ennå!! -og drar på ferie på mandag.. Var på toll-kontoret og fortollet den på fredag. Urk, dette skyter VIRKELIG mine nerver i taket!! :sprettoy: Weeeeh Menneh, du får den nok til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juli 2007 #83 Del Skrevet 22. juli 2007 Hjelp, hjelp, hjelp!!! Jeg har ikke fått kjolen min ennå!! -og drar på ferie på mandag.. Var på toll-kontoret og fortollet den på fredag. Urk, dette skyter VIRKELIG mine nerver i taket!! :sprettoy: Skummelt... men jeg holder med Susiepia - den kommer nok til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 23. juli 2007 #84 Del Skrevet 23. juli 2007 Bare innom og trøster litt jeg også. Den kommer denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 28. juli 2007 Puh... Alt i orden. Svigermor hentet den mens jeg var på ferie. Har tom. klart å slappe av på ferie! Nå skal jeg bare pakke ALT vi skal ha med oss nedover (he, he, vi må kjøre med henger..). Har en laaaaaaang liste med hva som skal med.. (-Må pakke for to uker ferie samme sted etter bryllupet). Nå bare Gleder jeg meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Gravere ringerHente ringerOrdne dress til brudgommenOmslag til sangerKirkeprogramInfo til toastmasterDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Engangskameraer til bordet (Bestilte på Pixit.no)Gavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem tar imot gaver? (Vennepar)Mygg-middel (utebryllup )Hente vin på poletCider (Mamma ordner)Sende idébilder til fotografen (svoger-to-be)Gå inn skoMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortDiv. aktivisering av barna (Tegnefilm, tegnesaker, uteleker)Hvem filmerBrette sanghefterSy løpereSjal til meg (Måtte sy..)Notis i avisa (uka før)Kjøpe inn øl, rød-/hvitvin, musserende vinSamtale med presten + Øve i kirka (tirsdag)Talen (Som blir lang..)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Prøvetime (onsdag)QuizSportsteip Endret 28. juli 2007 av Snurrepippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå