Snurrepippen Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 28. mai 2006 He, he... Fikk litt baby-panikk da jeg fant ut at sønnen vår vil være 5 år hvis vi skal begynne å prøve på flere barn ETTER bryllupet... Så da har vi 3 mnd på å prøve nå, hvis jeg skal rekke å bli fjong i formene igjen til bryllupet... Vi får se - det er jo ikke sikkert det går så lett å få det til denne gangen som sist. Et litt rastløs og utålmodig av natur, så når jeg først har bestemt meg skal det helst skje med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) He, he, ser jeg ser litt psyco-organizer ut her... Endret 30. mai 2006 av Snurrepippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er vår foreløpige musikkliste.. De kommer nok til å bli forandret etter hvert.. Navn Artist Zebra John Butler Trio Your Song Elton John You're The First, My Last, My Everything Barry White You Look Wonderful Tonight Eric Clapton Wipe Out The Surfaris White Wedding Billy Idol Upside Down Diana Ross Unintended Muse Tir Na Noir Vamp This Old Heart Of Mine The Isley Brothers The Godfather Waltz Godfather Soundtrack The Day After Tomorrow Saybia Sweetest Thing U2 Sweet Child Of Mine Sheryl Crow Summertime Songbird Tone Damli Aaberge Son of a Preacher Man Dusty Springfield Sometimes You Can't Make It On Your Own U2 Slaven din Dum Dum Boys Simarik Tarkan Sign Your Name Across My Heart Terence Trent D'Arby Shout Lulu She's a Lady Tom Jones Sexbomb Tom Jones Rescue Me Fontella Bass Rai rai DDE När vi två blir en Gyllene tider No time wasted Jim Stärk Månemannen Vamp My Baby Just Cares For Me Nina Simone Mrs Robinson The Lemonheads Morning Songs Jim Stärk Moon River Frank Sinatra Lust for Life Iggy Pop Love You Madly Cake Love Is Strong Rolling Stones love is in the air Tom Jones Love Is All Around Wet Wet Wet Kiss Prince Keep On Running Spencer Davis Group It's Not Unusual Tom Jones If I Aint Got You Alicia Keys I Surrender Saybia I natt är jag din [remix] Tomas Ledin I Got You Babe(performed with UB40 With Chrissy Hide The Pretenders I Can't Get No Satisfaction Rolling Stones How Sweet It Is To Be Loved By You Marvin Gaye Hot Stuff Donna Summer Heart Of Coal Jim Stärk Frank Sinatra Cake Follow Through Gavin DeGraw Fever Michael Buble Enhjørning Dum Dum Boys Dream a little dream Mamas And The Papas Down on the corner Creedence Clearwater Revival Crying Shame Heine Totland Cinderella Waltz Can't Take My Eyes Off You (1) Frankie Vally & the Four Seasons Buddy Holly Weezer Bohemian Like You Dandy Warhols Bitter Sweet Symphony The Verve Beautiful Day U2 Analogue Aha American Pie Don McLean A Groovy Kind Of Love Phil Collins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 2. juni 2006 #24 Del Skrevet 2. juni 2006 He, he, ser jeg ser litt psyco-organizer ut her... ← Ha ha! Jeg tror nok ikke du er noe mer psyco enn oss andre Like greit å få gjort mest mulig på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 2. juni 2006 #25 Del Skrevet 2. juni 2006 Blir forresten mye musikk også ja... mange forskjellige musikksmaker å dekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå har jeg funnet en erstatning for mine elskede pioner... Jeg har googlet litt - og funnet ut at "old english roses" fungerer like bra!! Synes disse var nydelige. Da gjenstår det å se om det går an å få tak i disse i august... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 6. juni 2006 ENDA BEDRE med disse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. juni 2006 #28 Del Skrevet 6. juni 2006 Nyyydelige roser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Tone- Skrevet 16. juni 2006 #29 Del Skrevet 16. juni 2006 Vil bare si lykke til med bryllupsplanlegging og babylaging! Skal selv gifte meg bare litt over to mnd etter at lillegutt blir født- så jeg er ganske spent på hvordan formene vil bli ja! Utrigningen blir sikkert flott iallfall! Kjolen er heldigvis kjøpt inn (da jeg var 5 mnd på vei), så jeg tok en liten risk der, men jeg satser på at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 16. juni 2006 Vil bare si lykke til med bryllupsplanlegging og babylaging! Skal selv gifte meg bare litt over to mnd etter at lillegutt blir født- så jeg er ganske spent på hvordan formene vil bli ja! Utrigningen blir sikkert flott iallfall! Kjolen er heldigvis kjøpt inn (da jeg var 5 mnd på vei), så jeg tok en liten risk der, men jeg satser på at det går bra. ← Ja, akkurat den planleggingen går det ikke så bra med. Prøver å ikke stresse med det, men det er liksom denne mnd eller juli som gjelder.... Jeg vet hvordan det var med ny baby i huset de første ukene sist gang, så jeg vil ha ting litt i gjenge igjen før vi skal gifte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathri Skrevet 16. juni 2006 #31 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Lovte deg at jeg skulle svare deg ang blomstene, noe jeg ikke har gjort... Beklager! Har snakket med dem på blomsterbutikken og det er hageroser og visstnok ikke helt egnet til å ha i en bukett? Men de var virkelig nydelig bildene du hadde funnet og virkelig en fullgod erstatnig for peonene! Så lykke til videre! Har fått tips om noe som heter silkroser som skal være kjempeflotte. Ellers kan du gå inn på www.selvaag-gartneri.no og ta en titt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 17. juni 2006 Sukk, dårlig dag i dag... :icon_frown: Jeg har bursdag i dag. Vi skulle i utgangspunktet dra på farten og spise god mat før mannen skulle på jobb. Vi dro innom svigers med enn liten is, og fikk gratulasjoner og gave og greier. Så kom vi oss endelig avgårde, og skulle bare gjenom bommen ut til Hvaler. Jeg ber mannen å ta ut penger av lommeboka, men HVOR ER VESKA MI??? Stoppa på siden og fant ut at vi hadde glemt de igjen hos svigers. Siden det var umulig med U-sving, måtte vi kjøre gjennom bommen. Jeg sa i luka vi ikke klarte å snu siden vi hadde kø bak oss, og bare skulle snu og kjøre tilbake fordi vi hadde glemt veska hjemme. Men det jævla sure mennesket som stod bak luka der nekter meg å gjøre det, og sier at det koster 50 spenn. Jeg presiserer igjen at jeg har glemt veska hjemme og dermed ikke har noe å betale med, hverken cash eller kort. Men han skriver likegodt ut en regning som han uten en mine leverer meg og vinker meg videre. Og midt i mine forbannelser så prøver mannen min å gi meg bursdagsgave! VERDENS DÅRLIGSTE TIDSPUNKT! Jeg fikk ikke åpnet den før vi kom hjem, og da var alle i bilen sure og gretne. Vi rakk ikke å dra ut igjen etter at vi hadde henta veska. Og atpå til likte jeg ikke gaven - og ville ikke si det fordi mannen min blir så skuffa... Nei, det er noe dritt å ha bursdag når man er over 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg får ta med en god nyhet også. Jeg har gått ned 3 kilo siden 4.juni! DEEEEEEILIG! Både jeg og mannen er veldig forøyde foreløpig Endret 17. juni 2006 av Snurrepippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 17. juni 2006 #34 Del Skrevet 17. juni 2006 Kjenner til det å ha en dårlig bursdag, hadde det selv for en uke siden... Men får håpe resten av dagen kanskje kan bli litt koselig Hva fikk du av mannen din da? for tre kilo, kjempe bra!! Ønsker deg en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 19. juni 2006 #35 Del Skrevet 19. juni 2006 Wow, så mye fint du hadde på den bryllupssiden din! Håper du har kommet over bursdagstraumet og koser deg med babylaging og bryllupsplanlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 21. juni 2006 Kjenner til det å ha en dårlig bursdag, hadde det selv for en uke siden... Men får håpe resten av dagen kanskje kan bli litt koselig Hva fikk du av mannen din da? for tre kilo, kjempe bra!! Ønsker deg en fortsatt fin dag! ← Takk og takk! Jeg fikk en fin dag likevel. Vi hadde 10 års reunion fra skolen. Noe jeg hadde regnet med skulle bli en heller trist affære.. Men det ble jo veldig gøy og hyggelig! Har også verdens beste venninner som hjalp humøret godt opp igjen... Jeg fikk øredobber av mannen min, men selv etter 7 år sammen skjønner han ikke hva jeg liker... Ikke meninga å være utakknemlig, men dette var "pensjonist-øredobber" altså.. Har fått disp. til å bytte dem da (selv om han ble skuffet - forståelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 21. juni 2006 Wow, så mye fint du hadde på den bryllupssiden din! Håper du har kommet over bursdagstraumet og koser deg med babylaging og bryllupsplanlegging! ← Så hyggelig! Takk! Ja, dagen tok seg betraktelig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 21. juni 2006 Ubehagelig bryllupsdrøm: Drømte at jeg hadde glemt å bestille brudebukett og frisør... Det var dagen før bryllupet og jeg måtte fyke rundt for å få tak i alle nødvendige ting og avtaler. Brudebuketten fikk jeg kjapt tak i, men ble ikke som jeg hadde tenkt.. Orkideer i mange rare, unaturlige farger - tror de var røde, blå og grønne... Blomsterbutikk-damene så stygt på meg og syntes jeg var mer enn lovlig sent ute... Jeg våknet før jeg fikk ordnet frisøre og sminke... - Heldig vis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 25. juni 2006 #39 Del Skrevet 25. juni 2006 He he og huff! Kjedelig med slike drømmer ja, har altfor mange av de selv også om nettene. Så godt at bursdagen din ble bra alikevel, hva skulle man gjort uten gode venninner Håper du har fått byttet øredobbene inn i noe du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepippen Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 2. juli 2006 Hmm, skjer ikke så mye på bryllupsfronten for tiden.. Tror ikke jeg får gjort så mye mer enn det jeg har gjort før det begynner å nærme seg litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå