Brudesløret Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hva planlegger dere å ha av pynt i kirken? Jeg lurer på å ha enkle dekorasjoner på benkradene og kanskje noen dekorasjoner oppe ved alteret. Men på den annen side, er det behov for så mye dekorasjoner i kirken? Hører gjerne hva dere tenker om dette...
Nordlandspia Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Kommewr veldig an på kirken synes jeg. noen kirker ser veldig kjedelige og steriel ut, da kan man godt pynte litt. Andre kirker er så flotte i seg selv at jeg ville latt de være som de var.
MarianneHR Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Vi hadde en stor oppsats på alteret og to oppsatser på hver sin side av trappen opp til koret. Fikk telefonnr til de andre som hadde vielse samme dag som oss på kirkekontoret, så vi ordnet noe sammen. Da ble det billigere for oss alle. Ellers så tror jeg det er vanlig å ha noe som man kan ta med til festlokalet etter på. Noen har pynt ved alle benkeradene. Det kan være fint, men jeg synes egentlig ikke det er nødvendig. Men som sagt tidligere, det kommer veldig an på hvordan kirken ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå