Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg faar vel bare innrömme at jeg har litt bart. Dette har aldri plaget meg siden haaret er heeeelt lyst, men naa i det siste (har begynt paa ny hudpleiesalong), spör hudpleiedamene om de ikke skal ta barten ogsaa hver gang jeg er der for aa renske opp huden. Faar litt noia av det, synes den saa godt liksom? Har sagt nei hver gang, for jeg er litt redd for at det skal vokse ut mörke haar. Noen som har erfaring med dette?

(Kanskje ikke verdens störste "problem", men ... :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har vokset barten min i flere år. Den er også lys. Det går helt fint. Det vokser ikke ut noen mørke, strie hår, kun de samme lyse hårene som er der fra før. Jeg tar min ca hver 4. uke.

Stjerne

Skrevet

Jeg liker ikke voks i barten, synest ikke det er pent. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får ikke til å vokse "barten" pga hårenes vekstretning, så jeg bruker hårfjerningskrem i stedet. Må nok til med den litt oftere enn ved voksing, men det tar bare 3-4 minutter og såpass har jeg tid til.

Skrevet
Jeg liker ikke voks i barten, synest ikke det er pent.  ;)

hihi, nei det er det kanskje ikke, men heldigvis lar de den ikke sitte saa lenge för de rösker :sjokk: den av ;)

Skrevet
Vel, jeg faar vel bare innrömme at jeg har litt bart. Dette har aldri plaget meg siden haaret er heeeelt lyst, men naa i det siste (har begynt paa ny hudpleiesalong), spör hudpleiedamene om de ikke skal ta barten ogsaa hver gang jeg er der for aa renske opp huden. Faar litt noia av det, synes den saa godt liksom? Har sagt nei hver gang, for jeg er litt redd for at det skal vokse ut mörke haar. Noen som har erfaring med dette?

(Kanskje ikke verdens störste "problem", men ...  :sjenert: )

Hårsekkene som inneholder pigment gir mørke hår. Hårsekker som gir lyse hår, mangler pigment. Du klarer IKKE å tilføre pigment til lyse hårsekker ved å vokse vekk de lyse hårene. Derfor er det umulig at det vil komme mørke hår fra de samme sekkene som det har kommet lyse hår. Voks ivei! (Selv om jeg egentlig ikke synes dete r noe du nehøver å bry deg om...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...