Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har aldri hatt orgasme, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. når jeg har sex blir jeg bare passiv på en måte. har nå møtt en gutt som er kjempegod og får meg litt med, men han føler seg dum siden jeg ikke klarer å slappe av og sånn... Når jeg var mindre var jeg utsatt for at en mann gikk over grensa. Er så døft at det skal ødelegge. Er det noen som har råd som har hatt samme problem eller noe?? Og venninner snakker om det, men jeg vet lissom ikke hva de snakker om, men jeg får lissom ikke den iii greia... føler det er noe galt... men jeg er kanskje i en litt sexgal gjeng... trenger noen tips vil ikke at han skal føle seg dum, for det er jo jeg som er ødelagt....
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Først og fremst: VET kjæresten din om overgrepet du ble utsatt for? Og har du noengang hatt orgasme på egen hånd?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Off stakkars. Såg her var mer nye spørsmål enn svar.. litt dumt dersom du ikke ønsker å gi ut meir opplysninger om deg sell.. så tenkte jeg i alle fall kunne prøve.. har ikke så masse erfaring med menn.. .men har da litt.. Først vil jeg råde deg til å fortelle typen om problemene dine og si klart ifra til han at han ikke må føle seg dum.. det virker på meg som du føler det største problemet er at han føler seg dum fordi du ikkje slapper av.. tviler på at det hjelper deg med å slappe av, dersom du tenker JEG MÅ SLAPPE AV, tror det berre kan gjøre vondt verre. Så snakk om det, so du blir sikker på at han trur deg når du sier at det ikke er pga du ikke klarer å slappe av. Fortell han og det du skreiv her om at han klarte å få deg litt me.. i motsetning til tidligare guta. Gir han nok selvtilitt;) og så slepp han å føle seg dum. Men dette aleine løser nok kansje ikke dine problem.. var redd før min sexuelle debut.. at eg kom til å tenke for masse under akten (hjelp jeg er naken, hva synest han, hva skal jeg gjør,osv).. og dermed ikkje klarte å slappe av.. det løste seg av seg sjøl.. hadde blitt so kåt før vi nermet oss soverommet at jeg ikke tenkte på noe som helst annet ann at det var deilig! Andre gangen var jeg ikke like kåt før vi var i senga.. så då kom tankene.. og klarte ikke å slappe helt av, og so kom tanken.. må få orgasme.. og det var virkelig en turn off... So mitt råd her, bli kåt før dokke kler av kvarandre.. ikkje kle av deg og håp du skal bli kåt når dokke starta.. vanskli det viss du ikke er avslappa i hodet.. trur eg. Men fikk inntrykk av at du kansje aldri ha vore skikkeli kåt.. viss du har vore det aleine, bruk samme metode til å bli kåt i nærheita av han. Viss ikkje trur eg du bør prøve å bli kjent med deg selv.. kos med deg selv.. hva er godt? Bruk gjerne internett som hjelpemiddel.. når eg starta og onanere las eg ofte, gjør eg fortsatt, erotiske novelle samtidig som eg koste med klitten, evt bilde, film eller chatting med fremmende som aldri kan finne ut hvem du er.. Ikke stress med å klare å bli kåt og slappe av.. det kommer nok til slutt.. siden du tydligvis har sex(selv om du føler den store følelsen uteblir) vil eg tippe..(uten noen som helst peiling egentlig) at det du desverre opplevde som barn ikke er så stort problem at det vil ødlegge for et framtidig sexliv. Klarer du å slappe av viss du gir han en blow-job? uten at verken han eller du forventa at du og skal ha veldig stor nytelse? kansje dette er en måte å komme nærmare han uten å måtte stress med å slappe av og nyte?? bare en ide altso.. har aldri prøvd det sjølv.. enda.. Jaja.. det var det jeg fikk på hjerte.. og dersom du ikkje føler det var til masse hjelp.. trøst deg med det at det kom frå ei som nettopp har fortalt om dei to gongane ho he hatt sex... så ikke akkurat ekspert på området.. Masse lykke til!!
Amalie_85 Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Ja jeg har hatt samme problem som deg. Jeg traff og på noe som gjorde at jeg ikke klarte å få orgasmen, men jeg reagerte på mange andre måter og. Men jeg klarte ikke å den store orgasmen før han jeg er sammen med nå. Han er den første jeg stoler så mye på, og som jeg elsker over alt. Jeg vet ikke om det har noe å si. Så jeg har dessverre ikke noen gode råd til deg. Men jeg ville bare at du skulle vite at du ikke er alene om å ha det sånn.
Gjest Pulenissen Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har aldri hatt orgasme, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. når jeg har sex blir jeg bare passiv på en måte. har nå møtt en gutt som er kjempegod og får meg litt med, men han føler seg dum siden jeg ikke klarer å slappe av og sånn... Når jeg var mindre var jeg utsatt for at en mann gikk over grensa. Er så døft at det skal ødelegge. Er det noen som har råd som har hatt samme problem eller noe?? Og venninner snakker om det, men jeg vet lissom ikke hva de snakker om, men jeg får lissom ikke den iii greia... føler det er noe galt... men jeg er kanskje i en litt sexgal gjeng... trenger noen tips vil ikke at han skal føle seg dum, for det er jo jeg som er ødelagt.... ← Du er ikke ødelagt, og husk nå at det for din egen del du skal få orgasme, ikke for å glede typen. Da får man fort prestasjonsangst og greier ikke å slappe av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå