Krista83 Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hvilke interiør balder er noe bra? Det er så mange rundt om kring så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Noen som kan anbefale, og hvorfor?
Gjest -eline- Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Av de norske liker jeg Design:Interiør og Nytt Rom best, av utenlandske synes jeg ingen kommer opp mot Frame. Men jeg er nok veldig yrkesskadet når det gjelder dette, og spesielt de to siste er mer rettet mot arkitektur, offentlig miljø og er vel kanske ikke så interessant for alle. Er du interessert i design så er Design:Interiør svært bra, har en litt annen vinkling enn de fleste andre norske interiørmagasiner og har mange interessante artikler i tillegg til mye kule interiører. Når jeg er hjemme i Norge (de overnevnte blir kjøpt inn for meg av kjæresten...) kjøper også norsk og dansk BoBedre og Bonytt ofte. Disse er vel mer rettet mot de som er normalt interessert i innredning og interiør, har "kjøkkenutgave", "badeutgave" etc. Hender Interiørmagasinet og Maison blir kjøpt inn og. Førstnevnte fordi det hender de har artikler fra offentlig miljø og sistnevnte har endel lekre oppskrifter etc i tillegg til interiør. ...går mye penger i blader men...
Gjest Million Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Her er en link til en side med oversikt over alle interiørblader som Narvesen selger: http://www.narvesen.no/page/index.php?stru...ructinstance=-1 Jeg synes Veranda er bra. Litt jålete, men jeg finner alltid noe bra der.
Shoegal Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Vanskelig å gi noen generelle anbefalinger uten å vite hva slags stil du liker, men her er noen av mine favoritter: Boligmagasinet BoBedre Elle interiør Living etc. Sköna hem Interiørmagasinet Endret 1. mai 2006 av Shoegal
suzie Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg elsker interiørmagasiner og liker å kjøpe litt forskjellig. Men - min absolutte favoritt er danske boligmagasinet. Bra bilder og masse inspirasjon. Det jeg liker dårligst er ELLE interiør. Først og fremst på grunn av dårlige bilder (som ikke viser løsningene eller møblene noe godt - mer nærbilder som viser lite av miljøet...)
Gjest Gjest_zadine_* Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Vakre hjem og interiører. Kommer ut 10 ganger i året tror jeg. For de som liker Shabby Chic, og den typen stiler. zadine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå