Gjest loren Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har funnet en kjole jeg synes er nydelig, den er stroppeløs og går utover ved hofta, er så ny *gamet* at noe bedre navn har jeg ikke på det Den er veldig lik den som er nr. 3 på nederste linje på den linken der: http://www.christiane.no/kjoler/demetrios.asp# Forskjellen er at broderiene er dyprøde istdet for svarte. Har aldri sett noen med sånn kjole, så jeg er litt usikker.... Hva synes dere andre?
Gjest lillelou Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Selvsagt kan du ha en kjole som ser sånn ut- det er DU som bestemmer hvilken kjole du skal ha,og ingen andre! Fin var den.
MarianneHR Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jada, jeg synes absolutt du kan ha en slik kjole.
Mies Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg tror jammenmeg jeg har fått meg et nytt mantra, kansje jeg skal putte det i signaturen Du må ingen ting, (annet en å si ja på spørsmålet om du vil gifte deg med din kjære). Gjør det du/dere synes blir bra! skal vi ta den en gang til?? Jeg har forresten sett hvit kjole med slike broderier i flere blader og butikker, fint og flott og null bekymring (og jada, noen mener jo selvfølgelig både det ene og det andre, men ignorer de få det er, dette er deres dag:) Se på svartabruden.se der ser du langt særere brudeantrekk
Nordlandspia Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
*Emma* Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Signerer de andre - du går i den kjolen DU vil ha! Min kjole er helt kritthvit (selvom jeg har to barn.....fy og fy.... fnis.) men det har jeg nesten ikke sett noen andre som har: De fleste har vel offwhite/ivory. Og den kjolen der er jo kjempe "brudete" selv med broderier i annen farge. Har sett brudekjoler som har vært mye mindre "brudekjoler" enn den der...kjør på!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Du kan gå med AKKURAT hvilken kjole du har lyst, så lenge du kan betale for den
afr0dite Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Katolikker gifter seg i røde kjoler. Hvitt er for dåp/konfirmasjon og står for uskyld, mens rødt er lidenskapens farge og representerer den tiden av livet man er i når man skal gifte seg. Rødt i bryllup er dermed overhodet ikke malplasert! Jeg synes ikke det er noe problem i det hele tatt, synes kjolen var kjempefin, og hvis det er den du vil ha, så for guds skyld, velg den kjolen!! :enig_anim:
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 Se på svartabruden.se der ser du langt særere brudeantrekk Jeg kommer ikke inn på den siden jeg.. med www. først da.. Synes absolutt IKKE kjolen trenger å være helt hvit/ lys. Synes ikke den trenger å være hvit engang..
Mies Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kommer ikke inn på den siden jeg.. med www. først da.. Synes absolutt IKKE kjolen trenger å være helt hvit/ lys. Synes ikke den trenger å være hvit engang.. ← sorry, litt slomsete husk... svartbrud.se Verdt en titt, det er endel flotte ideer å hente for straitinger også...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 Kommer du ikke inn på siden? Tror du har skrevet feil. Det skal være http://www.svartbrud.se
Gjest Anerikke Skrevet 2. mai 2006 #15 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde en kjole som var veldig lik den i linken, med sort broderi. Fikk mange komplimenter!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #16 Skrevet 2. mai 2006 Det er mange kjoler i champagne/ ivory i år, og man kan fint gå for andre farger også! Ett pluss med farger som ikke er helt hvite er at de gir farge til huden, istedet for å stjele (som hvite lett kan..)
Gjest Gjest_Brud 03062006_* Skrevet 5. mai 2006 #17 Skrevet 5. mai 2006 Kjolen må definitivt ikke være helt hvit... Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ville ha en kjole som var offwhite og rød, og har kjøpte Maggie Sotteroe sin Isabella... Du finner den om du søker på nettet.... Jeg er bare så kjempefornøyd med den - velg nettopp den kjolen du vil ha - så blir du helt fornøyd. Lykke til
Gjest Fantus Skrevet 5. mai 2006 #18 Skrevet 5. mai 2006 Den kjolen du hadde tenkt på så helt nydelig ut. Rødt er forresten den fargen man brukte på brudekjoler i middelalderen. Og du kan gifte deg i kjole i hvilken som helst farge. Jeg har en venninne som giftet seg i en flott flaskegrønn kjole. Og selv giftet jeg meg i offwhite kjole med lyseblå underkjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå