Gjest Gjestoline Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hei. Jeg har en utfordring jeg synes er litt flaut, siden jeg føler meg litt fjortis. Men, det får bare være tror jeg - for sånn er det, og jeg tenkte at her inne er det så mange damer at kanskje noen har et SMART tips til meg? Hehe... Lov å prøve seg. Dette er saken: Jeg har møtt en mann et par ganger, i forbindelse med jobb. Har hilst på hverandre og vekslet noen få ord, that's it. Jeg er nysgjerrig på ham, og skulle gjerne blitt bedre kjent med ham. Problemet er at de eneste gangene jeg møter ham, er helt tilfeldig i enkelte jobbsammenhenger cirka en gang i året eller to. Mitt hoved'problem' er at jeg ikke kan fordra å skape forventninger som jeg kanskje ikke kan leve opp til - jeg er nysgjerrig, ikke betatt. Enda. Jeg skulle altså gjerne blitt kjent med ham i en uformell og uhøytidelig setting, men hvordan i huleste skal man få til det da? Jeg vet endel om ham etter å ha frittet ut en bekjent - men hva gjør jeg nå??? Som sagt er jeg klar over at dette virker fjortis, og jeg hadde skkert gitt rådet 'ring ham' selv... Men jeg leter altså etter en litt annen løsning, som jeg ikke ser selv.
Andrea Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Hei. Det er rart med det; når man hører om slike situasjoner er det så lett å tenke "det er jo bare å ringe". Men hvis jeg bruker litt energi på å leve meg inn i det, skjønner jeg jo at det ikke er så enkelt. Herregud, når jeg tenker tilbake på det TEATERET det tildels var før vi ble sammen.... Hvis det er meningen at det skal bli dere to, så blir det det. Legg inn en liten innsats, men ikke overdriv. Sorry - litt vagt kanskje, men det er det jeg kan si. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Hei. Det er rart med det; når man hører om slike situasjoner er det så lett å tenke "det er jo bare å ringe". Men hvis jeg bruker litt energi på å leve meg inn i det, skjønner jeg jo at det ikke er så enkelt. Herregud, når jeg tenker tilbake på det TEATERET det tildels var før vi ble sammen.... Hvis det er meningen at det skal bli dere to, så blir det det. Legg inn en liten innsats, men ikke overdriv. Sorry - litt vagt kanskje, men det er det jeg kan si. Lykke til ← Takk. Du har helt rett i at hvis det er meningen at det skal bli oss - så blir det det. Men jeg skulle så gjerne hjulpet skjebnen litt.......
Gjest Capricorn Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Hmm.. neste gang du ser han kan du ikke spørre om han kunne ha tenkt seg å blitt med å tatt en kaffe eller noe sånnt da? Eller visst du vet sånn ca hvor han pleier å holde til, kan du jo slenge innom i nærheten. Treffe "tilfeldig" på han og invitere han på kaffe, lunch el. Lykke til
Gjest Gjestoline Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Hmm.. neste gang du ser han kan du ikke spørre om han kunne ha tenkt seg å blitt med å tatt en kaffe eller noe sånnt da? Hadde jeg snakket mer med ham så hadde nok det gått an, men jeg har aldri vært alene med ham i mer enn fem minutter av gangen, og da føler jeg på en måte heller ikke at det er så naturlig å få sagt det. I tillegg skulle jeg jo gjerne hatt noen hint fra hans side før jeg virkelig legger meg lagelig til for et eventuelt hugg, da. Eller visst du vet sånn ca hvor han pleier å holde til, kan du jo slenge innom i nærheten. Treffe "tilfeldig" på han og invitere han på kaffe, lunch el. ← Det vet jeg faktisk, så det er nok noe slikt jeg bør gjøre. Passe desperat, men hei - manmå vel gjøre noe for å få det som man vil her i livet????? Tror det kan ta sin tid før jeg tilfeldigvis treffer på ham, men det er jo ikke forbudt å oppholde seg litt mer i de områdene enn jeg vanligvis ville gjort....
Gjest Capricorn Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg gjorde det, oppholdt meg i området og tok kontakt. Det gikk som hånd i hanske det. Nå har jeg drømmemannen min. Selv om jeg følte meg temmelig... desperat, men som du sier det er jo lov å oppholde seg i området... sånn tilfeldigvis. Kremt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Jeg synes en utradisjonell approach er best i sånne sammenhenger. Selv ville jeg sagt rett ut at jeg kunne tenke meg å pule ham, men jeg vet ikke om han er bra nok ennå. Kanskje han kunne overbevise meg. Hvis han bare får hakeslepp, er han ikke god nok, uansett.
Gjest Capricorn Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg synes en utradisjonell approach er best i sånne sammenhenger. Selv ville jeg sagt rett ut at jeg kunne tenke meg å pule ham, men jeg vet ikke om han er bra nok ennå. Kanskje han kunne overbevise meg. Hvis han bare får hakeslepp, er han ikke god nok, uansett. ← Ja, det er jo en måte å gjøre det på... for de heller nervesterke. :grine2: Endret 1. mai 2006 av Capricorn
Belit Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Hvis han er en skikkelig mannemann ville jeg ikke valgt en altfor direkte tilnærming. Sånne menn liker som regel å tro at det er dem som "jager". Finn ut hvor han henger, hvor han bor, hva slags interesser han har osv og sørg for å oppsøke steder hvor det er stor sjanse for at deres veier "tilfeldigvis" vil krysses. Det vil sikkert være ganske greit å slå av en hyggelig prat hvis du lykkes i å få til et par tilfeldige møter. Da vil du ganske fort få en følelse av om han er interessert i noe mer, og DA kan du evt foreslå å ta en kaffe eller noe slikt. Man kan finne ut skremmende mye om en person gjennom et vanlig Google-søk...
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Jeg gjorde det, oppholdt meg i området og tok kontakt. Det gikk som hånd i hanske det. Nå har jeg drømmemannen min. Selv om jeg følte meg temmelig... desperat, men som du sier det er jo lov å oppholde seg i området... sånn tilfeldigvis. Kremt. ← Å, men hvor hang du rundt liksom? Til den direkte gjesten: jeg tror ikke han er en type mann som det ville fungert særlig bra på, og det er heller ikke bare puling jeg vil. Hadde det vært det hadde det vært en grei fremgangsmåte. Ellers kan jeg prøve å følge Belits råd, men jeg synes det er litt vanskelig å finne ut hvor jeg skal oppholde meg for å huke ham - litt mistenkelig også, men shit au.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå