Gå til innhold

Bryllupsmagasin/blader

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes jo en hel mengde bryllupsmagasin, hvilken synes du er gode/dorlige?

I kiosken her så selger de jo fem ulike, og jeg aner ikke hvilken jeg skal kjøpe! Det må da være endel forskjell på de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes Ditt Bryllup var forferdelig, med mindre man ser på det som et reklamemagasin for forskjellige leverandører. (Var en flott samling av sånne bakerst, fordelt på sted og bydel i Oslo.)

Tok skrekken av dette, og har ikke kjøpt flere bryllupsmagasiner.

Fikk se litt på bryllupsspesialen til Tique, og det så utrolig mye bedre ut som magasin.

Skrevet

Jeg har kjøpt 3 forskjellige.

Ditt bryllup; var skikkelig rotete og ikke alle artiklene stod i innholdsfortegnelsen engang. (Artiklene var i tillegg veldig "tomme").

Men mange kjekke annonser og fin inspirasjon til kjole/ hår.

Tique; var mer ukeblad-aktig - ikke så mange av de generelle tipsene jeg så etter hvertfall. Men for all del ganske bra.

Bryllupsmagasinet; var ganske OK egentlig.

Samlet fikk jeg svar på det meste herfra og derfra..

Skrevet

Jeg har kjøpt to:

Ditt bryllup....dyrt, mye reklame og dårlie bilder av kjolene (sånn typisk kuule bilder hvor modeller er i fokus og ikke kjolen)

Bryllupsmagasinet - mye bedre m hensyn til kjoler (de ble vist i helfigur og ofte også bakfra) og billigere...

Skrevet

Jeg har kjøpt tre:

Ditt bryllup: Dyrt og kjedelig

Bryllupsmagasinet: Helt ok, totalt uinteressante artikler

Tique: Mer variert og inspirerende, men som sagt over, mer ukebladaktig. Likte uansett dette best.

Hvis jeg gidder å kjøpe flere, går jeg nok for noen utenlandske. Narvesen har jo 25% på utenlandsblader nå...

Men for all del, de er komplett unødvendige alle sammen! Bedre å bruke internett og dette forumet! :ler:

Skrevet

Skal ikke gifte meg... :sur::) Men har lest Ditt Bryllup, og jeeez.... Hater skrivefeil. Det er så unødvendig, spesielt i publikasjoner som ønsker å gi et profesjonelt inntrykk. Rotete og uoversiktlig også.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis det er noen som vil kvitte seg med årets utgaver så er jeg frivillig mottaker asså :)

Skrevet

Synes de norske bladene er grusomme. Er mest fan av de engelske brudebladene - You and Your Wedding spesielt. Amerikanske brides er mer så som så. Dessuten er cosmopolitan brides og instyle wedding litt annerledes og mer moderne enn feks Y&YW. Forskjellen er ganske liten mellom de ulike utgavene av bladene da - men MÅ liksom ha det i tilfelle :ler::sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...