Rosenrød Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Denne er sikkert ikke ny, men jeg har ikke lagt merke til den før... Det var en gjennomsiktig flaske med noe blankt gelelignende inni, og fullt av gullpartikler. Stod sammen med sminken, ikke med hudpleieproduktene. Er det noen som vet hva dette skal brukes til og om det er noe tess? Husker selvfølgelig ikke navnet på produktet, men merket var Guerlain.
Gjest Jalileh Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Edit. Jeg tror jeg ga deg feil svar. Endret 1. mai 2006 av Jalileh
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Regner med at det er Divinora Pure Radiance du har sett. Dette er et produkt som skal gi glød og skimmer til ansiktet. Inneholder visst ekte gull som også skal være fuktighetsgivende. Aner ikke om det er noe tess; jeg er generelt skeptisk til slike fancy produkter.
Rosenrød Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2006 DET var det den het, ja! Hørtes jo veeeldig fancy ut, men litt spennede også..... Brukes den under eller over foundation da, mon tro?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Aner ikke, men du kan jo prøve å se om du finner en nettside hos Guerlain? Pleier å stå info om produktene på slike sider. Jeg skal innrømme at flasken ser fristende ut.. Har småsiklet litt på den selv, men jeg regner med at den er altfor dyr til at jeg tar sjangsen. Du kan jo også sjekke inne på MUA om den har fått noen anmeldelser der.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Guerlaindamen sa til meg at det var en base for sminken slik at den skulle holde bedre samt jevne ut huden. Hun tok den på hånden min, og hånden ble fin den.
Rosenrød Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2006 Ja, var det jeg og fant ut da jeg søkte på MUA. Høres ut som om den er dyr, noen som vet prisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå