Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som handler fra eBay, hvilke land handler dere fra?

Har jeg forstått det rett om ebay.com bare er selgere fra USA? Opplever at svært få sender til Europa.

Fins det en felles europeisk eBay, eller må jeg sjekke i hvert enkelt land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sjekke hvert land, emn på ebay.com hender det det står fra canada, china osv..

Har handlet fra usa, canada, england og australia.

Syns ikke det er noe problem å finne de som sender til europa, men det kommer noe ann på hva du kjøper også. Her går det mye i klær som det er forholdsvis billig porto på. Er det tyngre ting er det færre som sender også har jeg inntrykk av.

Gjest allium
Skrevet

Jeg er registrert på engelsk ebay, men handler der jeg finner det jeg vil ha. Bruker ebays søkefunksjon, der kan jeg søke overalt, velger bare "available to Norway".

Har handlet mye fra England og USA og endel fra Tyskland og Nederland (mest Oilily barnetøy).

Skrevet

Tusen takk for tips. Er litt fersk i gamet :)

Fant akkurat en plass der jeg kunne huke av for European Union på ebay.co.uk. Da fikk jeg iallfall alle selgerene i EU.

Skrevet

Jeg har handla fra England, USA, Australia og Tyskland.

Gjest Gjest
Skrevet

For å handle fra Nederland, hvilken eBay går man på da? Litt utenom tema her, men Allium, har du ett godt tips til hvor få tak i Oilily til en noenlunde grei penge??

Gjest Gjest
Skrevet

Gå på www.ebay.com. Nederst står det link til alle land som har egen Ebay side.

Gjest allium
Skrevet
For å handle fra Nederland, hvilken eBay  går man på da? Litt utenom tema her, men Allium, har du ett godt tips til hvor få tak i Oilily til en noenlunde grei penge??

Kjøp fra Tyskland eller Nederland.

Jeg går hit:

http://search.ebay.co.uk/ws/search/AdvSearch?sofindtype=13

Velger Advanced Search, og "Items available to Norway".

Da får du det som stemmer med søkekriteriene dine fra hele verden.

Hvis du bare vil ha Europa, kan du velge Euro som valuta. Jeg har gjort ok kjøp fra England også, men i USA er det som regel dyrere. Fordelen ved Nederland er som sagt at de har lav porto.

Eller du kan kjøpe brukt av meg... men jeg har akkurat solgt en haug.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for hjelp! (allium: Hvis du selger brukte Oilily klær kan jeg kanskje ta kontakt via PM? )

Skrevet

Hvis det står "sender til UK", spør jeg gjerne om de sender til Norge, og ofte gjør de det.

Jeg handler for det meste fra England, og har lært at det kan være lurt å holde seg unna (eller iallefall holde øyene veldig åpne) India og Kina.

Har handlet fra Hong Kong uten problemer.

Gjest allium
Skrevet
Tusen takk for hjelp! (allium: Hvis du selger brukte Oilily klær kan jeg kanskje ta kontakt via PM? )

Send meg gjerne en PM, så lagrer jeg adressen din til neste gang jeg skal selge noe, det blir vel etter sommeren.

Gjest Gjest_ZINA_*
Skrevet

Jeg hadde tenkt å registrere meg som bruker i e-bay. uk, men blir bedt om å oppgi opplysninger om bankkort uten å ha bestilt noe. Har noen opplevd dette?

Er det vanlig?

Setter pris på svar

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har kun handlet fra Kina, og det var supert!

Skrevet
Jeg hadde tenkt å registrere meg som bruker i e-bay. uk, men blir bedt om å oppgi opplysninger om bankkort uten å ha bestilt noe. Har noen opplevd dette?

Er det vanlig?

Setter pris på svar

Nei, du skal ikke oppgi kredittkortet kun for registrere deg på Ebay. Det skjer på Paypal når du senere skal betalee for varen. Kun for registrering trengs ikke kredittkortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...