Gjest King James II Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Dette er det ukjente livet til Jesus http://www.atmajyoti.org/sw_unknown_life.asp
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Sikkert interessant for mange kristne. Selv ser jeg ikke helt noen viktighet i dette....jeg ser jo aldri mannen likevel.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 så inn på siden, det var mye å lese på en solfull dag, men kansje du kan si kort og godt hva som står der. Jeg er imponert over din søk, og du skal finne. En søker av sannheten er aldri å forakte, men hva gagner det uten kjærlighet. Vil forskerne i denne verden forske i kjærlighet til mennesker eller søker de bare etter å rose seg selv, eller er det penger som er deres forkjærlighet.
Gjest King James II Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 jeg tror det nok kristne aviser det som tull...Siden det motsier alt de har trodd om Jesus. Men jeg må si at jeg merker på hvordan du skriver at du er veldig negativ til religon og tro. Virker ihvertfall slik men jeg kan ta feil
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Det er ikke jeg som har skrevet innlegget signert som "gjest" over her...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Det var ment til deg...Og ikke til gjest over meg King James II
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 jeg tror det nok kristne aviser det som tull...Siden det motsier alt de har trodd om Jesus. Men jeg må si at jeg merker på hvordan du skriver at du er veldig negativ til religon og tro. Virker ihvertfall slik men jeg kan ta feil ← Jeg tror du ville ha forstått det bedre om du hadde sett denne serien. Hvis du ser på linken, på episode nr. 4, ser du noe sånt som "Man kan frykte alt her i verden, dersom skal man ikke frykte noe". http://www.tvidanmark.dk/charlot_og_charlotte.htm Jeg har ikke forakt for kristendommen i seg selv, eller tro. Jeg kan derimot stille meg uforstående til mennesker som legger sin skjebne i andres hender, eller som følger en bibel som guidelines til hvordan de skal leve livene sine. Jeg blir nokså irritert over at de ikke kan finne ut av dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå