Gjest Gjest_Girl_* Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Har rød/brunt hår nå og ønsker lysere hette striper. Drar nok ikke til frisøren igjen..kostet 2200 for farge..så striper tar jeg selv. Noens om vet om noen noe butikkfarger de selger med hette? Som er ok?
*Emma* Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har desverre ikke tips ang merke men et tips likevel.....FÅ HJELP av en venninde eller noe. Jeg satte igang hlt på egen hånd og sleit max med å få det jevnt og fint bak....herregud så vanskelig det var å fikse selv der bak
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Hvis du foreksempel skal lysne noe striper så pass på å FØLG bruksanvisningen! Grunnen til at jeg skriver det er fordi jeg hjalp en venninne med nettopp dette. jeg leste pakningsvedlegget høyt for henne, og der sto det noe om at det ikke skulle brukes hvis du hadde farget håret med farge som inneholdt etellerannet( husker ikke hva det var). Pyttsann tenkte vi og stripet i vei. Problemet var bare at det håret vi hadde stripet ble som tyggis og falt av!
Gjest ugh Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 oi..akkurat det siste tilfellet hørtes skummelt ut????
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 oi..akkurat det siste tilfellet hørtes skummelt ut???? ← Jeg vet hun hadde farget og lysnet håret flere ganger før. Det sto beskrevet på bruksanvisningen, så bare pass på å les den nøye før du setter igang.
Mint Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg stripet håret mitt hjemme i går jeg. Og det ble faktisk veldig bra. Brukte stipene til H&M, og det funket utmerket. Det følger med hette i pakningen, og jeg fikk hjelp til å dra ut hår der jeg ikke selv klarte det. Det er iallefall viktig å la det virke lenge nok, ellers vil håret bli gul/orange (for meg som er askeblond vil det være krise ). I pakningsvedlegget til stripene fra H&M står det at den ikke egner seg på hår som er farget med henna e.l, da håret vil få en rødgul farge som ikke er pen. Jeg er litt usikker på hva du bør bruke, siden du har rødt i håret ditt. Det aller sikreste her er nok å bruke frisøren..
Abr@xas Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har kjøpt noe gjøre-det-selv striper på Vita....Lurer på om det var L'oreal. Ble iallfall bra resultat.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har pleid å bruke superlys fra Poly Blonde (der følger det med hette).. Blir bra hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå