Siw Anita Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg er ny på denne siden, Jeg er gravid med nr 3 nå.jeg venter barn 14 februar,og det gleder jeg meg masse til. Nå sliter jeg med vonde kynnere og bekkenløsning.så nå begynner jeg å bli lei her.Er det flere her inne som sakl føde i februar,ta kontakt da vel,klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har termin 10. Februar, dette er vårt andre barn. Jeg er også plaget med bekkenløsning, og er derfor sykemeldt 50% frem til permisjonen begynner. Har også en del kynnere, men de er mest bare litt ubehagelige enda. Vil tipse deg om siden, www.snartmamma.com visst du ikke har vært der enda. Der er det termin klubber, blant annet en Februar klubb. :D Klem fra Cobra 30+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #3 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei jenter! Jeg har også termin i februar. 6.februar! Nå er det 9 uker igjen og jeg begynner å bli klar til å bli mamma. Jeg er iallefall litt lei av å være gravid. Klart det er fantastisk å ha et barn i magen, men det er også en del utenom ting som er heller strevsomme. Har hatt kynnere i mange måneder. Nå er de blitt skikkelig sterke og jeg har MANGE av den i løpet av dagen. Føler jeg konstant går og holder meg på magen på jobb. Får kynnere av alt. Jeg vet jo at dette med kynnere er at positivt tegn på at magen forbereder seg til fødselen + at barnet opplever det som massasje. Men lurer jo av og til på om det er sånn det skal være, pga. hyppigheten og styrken. Får nok spørre legen om dette neste uke. Har dere ordet det meste til etter fødselen, med utstyr og greier? Vi har ordnet en del, men er langt ifra ferdige. Det er jo litt fjernt at vi snart skal ha en baby i hus........ Gleder oss! -jossi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå