Gjest Gjest_Girl_* Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Må forberede meg til sommeren..gått med for mye spisse sko i vinter..noen som har tips til å gjøre føttene myke og fine igjen? Tror også jeg har fått neglesopp? Legen tok ikke dette seriøst og har skrevet en slags "neglelakk" til meg..som jeg skal bruke over 6 mnd for å få neglen fin igjen..men altså..det ser veldig ut som sopp..og det gjør vondt.. au!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Har neglene blitt gulaktige og veldig tjukke? Hva slags middel har du fått av legen? Du kan prøve å gå til en annen lege for å få en vurdering til. Uansett må du vel regne med at det tar tid før neglene blir fine igjen.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Når det gjelder føttene anbefaler jeg deg å skrubbe dem med pimpstein eller en syntetisk tilsvarende "stein", og smøre dem med ffet krem etterpå. Det anbefales visst også å ta plastposer på beina etter at du har smurt dem, og sove med disse på, men det har jeg ikke prøvd selv.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Neglesopp behandles med en slik lakk som du beskriver, så det kan hende legen tok deg seriøst allikevel. Det er også slik at neglesopp tar lang tid å bli kvitt, selv med behandling. Du kan jo også bestille deg en time til en flink fotterapaut. Jeg pleier alltid å ta en behandling før sommeren for å bli kvitt hard hud og friske opp føttene. Vel anvendte penger.
Gjest treådstarter Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 ja..neglen har blitt tykk og gul:( fotterp? i oslo`?pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå