Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #21 Skrevet 2. mai 2006 Ufattelig hvordan brukere kan pøse på med ting som TS ikke spør om i det hele tatt. "Det er harry!" Æddebædda! Så barnslig. ← enig!!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #23 Skrevet 2. mai 2006 om det er harry eller ikke var vel ikke spørsmålet mitt heller..men men takk for dere som svarte!!
Sniglå Skrevet 2. mai 2006 #24 Skrevet 2. mai 2006 Husk bare på å sette den på en av de fire forrerste tennene. Nr 3 på hver side ser ofte mørkere ut enn de, og da kan man tiltrekke seg uønsket oppmerksomhet... ← Det er jo selvfølgelig en smakssak, men jeg syns ikke det er noe fint når den settes på famtennene. Til nøds kanskje hjørnetannen, men det blir finest på tanna bak den igjen. Da blir det litt mer diskre. Men det syns nå jeg da.
Rosenrød Skrevet 3. mai 2006 #25 Skrevet 3. mai 2006 Enig med Sniglå, det er finest litt bak. Jeg ville ikke hatt den på de fire fremste tennene i hvert fall.
Gjest Helene:) Skrevet 11. oktober 2006 #26 Skrevet 11. oktober 2006 bare lurte på om vis du borret den inn hos tannlegen går det an å fikse det igjen vis du angrer ? eller er den der hele livet
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #27 Skrevet 11. oktober 2006 jeg har hatt min diamant i 6 år nå.den festes av tannlege med regulerings-lim,og sitter på så lenge du vil ha den der.forskjellen med de du får av tannlegen i forhold til andre steder er at de hos tannlegen er ekte.dvs.ekte gull og ekte diamant.gjorde det hos faren min som er tannlege og verdien av alt er ca 1000 kr,hvertfall den gang.de du får hos frisør og lignende er bare plast eller lignende,ikke særlig holdbart.man kan også borre en liten grop i tannen og sette inn en ekte diamant,dette må gjøres siden diamanten er spiss under overflaten.dette er finest synes jeg.sånn som jeg har skader ikke tannen på noen som helst måte,må bare slipe rundt den en gang i året kanskje hos tannlege,når man vil ha den fjernet slipes bare limet bort og alt er som det var før.
Gjest Gjest_Anine_* Skrevet 5. desember 2008 #28 Skrevet 5. desember 2008 Har lyst på litt tannpynt..sett mange går med en liten "diamant"sak..hvor får man en sånn en?og er det dyrt??? Farlig??osv?? takk! jg har sånn og jg tok det i Spania. men jg har hørt at man kan ta det i norge også 100 kr, men det varer bare i 2 uuker eller no:S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå