Gjest Gjest_Girl_* Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Har lyst på litt tannpynt..sett mange går med en liten "diamant"sak..hvor får man en sånn en?og er det dyrt??? Farlig??osv?? takk!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Tannleger setter på slike. Vet desverre ikke hva det koster.
Gjest 4 barns mamma Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Har lyst på litt tannpynt..sett mange går med en liten "diamant"sak..hvor får man en sånn en?og er det dyrt??? Farlig??osv?? takk! ← Ring tannlegehøyskolen i Oslo. De kan sette på en slik sten for deg for en latterlig liten sum. En sten til tanna koster rundt 2-500 kroner og å sette den på en nesten gratis hos studentene. Jeg ble tilbudt å få det der og da skulle de ha 100 kroner, det var kun for limet. lykke til!
Rosenrød Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kjøpte en "diamant" hos en negledesigner til ca 10 kroner, som jeg så fikk limt på hos tannlegen. Den har sittet på i fem år nå.
Smørblomsten Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kjøpte en "diamant" hos en negledesigner til ca 10 kroner, som jeg så fikk limt på hos tannlegen. Den har sittet på i fem år nå. ← Det var jo utrolig smart!! Ringte du bare en tannlege da og sa du hadde stenen og ville ha den satt på? Hva betalte du for å få tannlegen til å sette den på?? Har hørt at det er lurt å ha hatt en tannlegetime FØR den settes på, fjernet tannsten osv, så stenen blir sittende på lenge
Rosenrød Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Hehe, far er tannlege så jeg betalte ikke noe. Dersom du har mye tannstein, kan det nok være lurt å rense litt først, ja, men det kan jo tannlegen lett se om er nødvendig. Du kan jo fint gjøre alt i en omgang.
Smørblomsten Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 HARRY! ← Merkelig at det alltid er "gjest'er" som skriver sånne kommentarer!
Gjest Gjest_sjarmtroll_* Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en liten diamant på tannen. Jeg måtte ut med 1000.- hos tannlegen.....
Catzy Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 De setter på tannsmykker på Oscarsborr tannklinikk. http://www.oscarsborr.no/ Klikk på "Klinikken" for å se e-post-adresser og kontaktinfo. Catzy
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Jeg hadde en diamant for 4 år siden, betalte 500 kroner.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 skal til usa i sommer..lurer på om det er billigere der?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 Jeg er tannlegeassistent, registrert bruker og synes også det er harry En venninne med samme yrke har det, hun fikk det gratis da, ettersom hun jobbet der. Prisene varierer nok. Husk bare på å sette den på en av de fire forrerste tennene. Nr 3 på hver side ser ofte mørkere ut enn de, og da kan man tiltrekke seg uønsket oppmerksomhet...
Claire Skrevet 1. mai 2006 #14 Skrevet 1. mai 2006 Ødelegger disse stenene tennene? Merker man at den er der?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Tannleger hadde vel ikke satt de på om de ødela, men selv ville jeg ikke hatt det... Bare vær nøye med å pusse litt ekstra der. Jeg ville heller ikke hatt en i årevis. På en vanlig US hos tannleger tar man jo bare rtg av sidene, jeg ville nok sjekket tannen ekstra nøye for å være sikker på at man ikke får hull i skillet mellom tannen og pynten
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #16 Skrevet 2. mai 2006 Merkelig at det alltid er "gjest'er" som skriver sånne kommentarer! ← Stein i tanna er HARRY!! (er ikke gjest )
Smørblomsten Skrevet 2. mai 2006 #17 Skrevet 2. mai 2006 Stein i tanna er HARRY!! (er ikke gjest ) ← Var vel ikke det som var poenget...men alle er nok enige i at når det er en HEFTIGERE diskusjon enn en tanndiamant, så er det "alltid" gjesten som skriver mest 'ufint'
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #18 Skrevet 2. mai 2006 Var vel ikke det som var poenget...men alle er nok enige i at når det er en HEFTIGERE diskusjon enn en tanndiamant, så er det "alltid" gjesten som skriver mest 'ufint' ← -og ingen er enigere enn meg i det
Abr@xas Skrevet 2. mai 2006 #19 Skrevet 2. mai 2006 Du kan forsåvidt kjøpe en stein hos en negldesigner og lime den på med superlim også - det varer selvsagt ikke fullt så lenge som hos tannlegen, men fungerer helt fint.
Gjest Jalileh Skrevet 2. mai 2006 #20 Skrevet 2. mai 2006 Ufattelig hvordan brukere kan pøse på med ting som TS ikke spør om i det hele tatt. "Det er harry!" Æddebædda! Så barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå