Jasmin Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Skal arrangere utdrikningslag i juni... Noen som vet om noe bra å gjøre i Rogaland? Finnes det SPA-senter, f.eks? Håper noen kan hjelpe!
MarianneHR Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Hvor i Rogaland skal dere ha utdrikkingslag? Stavanger, Jæren, Karmøy, Suldal, Haugesund?
Jasmin Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 Sandnes/Stavanger Men, Jæren går også bra...
MarianneHR Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Her er noen nettsider du kan se på: Go-kart, lasergame, paintball o.l. http://www.norway.com/directories/d_company.asp?id=10491 Spa-senter: http://www.ks-spa.no/ Eller så er jo Stavanger/jæren-området veldig bra for ulike vannsportaktiviteter. Hva med et surfekurs?
Krista83 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 En av mine arbeidskollegaer var på sumobryting på kampsportinstituttet på gausel med ei hun va forlover til. De hadde det kjempe morsomt, og hun anbefaler alle til å prøve det samme. Fikk på sånn stor drakt og så kjemperare ut i dem, vanskelig for å reise seg etter de hadde veltet hadde de også.
Blueberry Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Hotell Velvære har åpnet på Hjelmeland. Det er et Spa-hotell. Ellers hadde vi laserskyting i mitt utdrikningslag. Det var kjempegøy! Det er kanskje d samme som MarianneHR linker til. Det lå i alle fall på Hillevåg/Mariero.
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Stokka Velvære på SAS Royal i Stavanger har spa. Min søster arrangerte mitt utdrikkningslag der, og jeg var kjempefornøyd. Jeg fikk sjokolademassasje og ansiktsmaske, imens de andre koste seg i boblebadet. Anbefales!
mybigfatgreekwed Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Jeg arrangerte nylig et utdrikningslag i Stavanger.Må bare få takke for tipsene her, og kan med det varmeste anbefale Stokka Velvære. De hadde greie priser, og bruden var superfornøyd! www.stokkavelvaere.no
mybigfatgreekwed Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ja, vi så det. Det ser kjempefint ut! Men, det ble så upraktisk og dyrt med taxi, da vi planla alle aktivitetene i og rundt Stavanger Sentrum. Og Stokka Velvære ligger omtrent midt i byn. Vi tok også bilde på Fame. Det var Ok, men dumt vi ikke fikk bildet med en gang. Endret 3. mai 2011 av mybigfatgreekwed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå