Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboer vurdrer å flytte til lillestrøm. vi har en katt som er kjempeglad i å være ute. her vi bor nå så skraper han på døra vår når han vil inn eller ut. jeg har begynt å tenke på hvordan det skal gå når vi flytter.

dere som har utekatt og bor i leilighet, hvordan order dere det? tenker på at det blir vanskelig når han må gjennom en oppgang for å komme seg inn/ut.

det er nok uaktuelt at han blir innekatt, men er ellers takknemlig for alle tips. kommer i hvertfall til å tenke på dette når vi ser på leilighet

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Velg en leilighet i første etage, så kan dere slippe katten inn/ut gjennom verandadør eller vindu. En venninne av meg flyttet forøvrig til 3. etg, men katten lærte etterhvert å gå fint ut og inn. Da slapp hun katten ut når hun dro på jobb og når hun kom hjem sto katten og ventet! :)

Endret av onyx
Gjest Gjest
Skrevet

Bare et tips: Jeg bor i Lillestrøm og har to katter...vær forsiktig! Det er mye tull som skjer der, og mange bygningsplasser, så det lønner seg nok å "være" med eller følge etter katten din første gang du slipper h*n ut, for å se hvordan h*n klarer seg i det kaosmiljøet ;)

utover det...anbefaler deg å finne en leilighet nederst om du skal bo i blokk...Da kan du bare slippe pusen din ut av vinduet f.eks.

Også får du ha velkommen hit :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...