Adonia Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 jeg og samboer vurdrer å flytte til lillestrøm. vi har en katt som er kjempeglad i å være ute. her vi bor nå så skraper han på døra vår når han vil inn eller ut. jeg har begynt å tenke på hvordan det skal gå når vi flytter. dere som har utekatt og bor i leilighet, hvordan order dere det? tenker på at det blir vanskelig når han må gjennom en oppgang for å komme seg inn/ut. det er nok uaktuelt at han blir innekatt, men er ellers takknemlig for alle tips. kommer i hvertfall til å tenke på dette når vi ser på leilighet
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Velg en leilighet i første etage, så kan dere slippe katten inn/ut gjennom verandadør eller vindu. En venninne av meg flyttet forøvrig til 3. etg, men katten lærte etterhvert å gå fint ut og inn. Da slapp hun katten ut når hun dro på jobb og når hun kom hjem sto katten og ventet! Endret 1. mai 2006 av onyx
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Bare et tips: Jeg bor i Lillestrøm og har to katter...vær forsiktig! Det er mye tull som skjer der, og mange bygningsplasser, så det lønner seg nok å "være" med eller følge etter katten din første gang du slipper h*n ut, for å se hvordan h*n klarer seg i det kaosmiljøet utover det...anbefaler deg å finne en leilighet nederst om du skal bo i blokk...Da kan du bare slippe pusen din ut av vinduet f.eks. Også får du ha velkommen hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå