Gå til innhold

Hva bør min far ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sagt at han bestemmer selv, men han vil gjerne ha råd. Kjæresten min skal ha sjakett, hans forlover mørk dress med samme vest og slips inni som kjæresten min. Sønnen vår skal også ha sjakett. Bør min far ha det også, eller er det greit med smoking for han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres helt greit ut med smoking, jeg.

Skrevet

Jeg synes det er kult hvis han også har sjakett, eller gjør som kjæresten din sin forlover. Men han blir nok fin uansett hva han tar på seg! :rosasmil:

Skrevet

Jeg synes ikke han trenger sjakett. Men det hadde sikkert vært stilig om han hadde vest som var litt lik den forloveden din har, og forloveren hans. Jeg synes mørk dress er helt greit, hvis han ikke har smoking fra før da. Pappa hadde smoking fra før, så det var helt naturlig for oss at han brukte den.

Skrevet
Jeg synes ikke han trenger sjakett. Men det hadde sikkert vært stilig om han hadde vest som var litt lik den forloveden din har, og forloveren hans. Jeg synes mørk dress er helt greit, hvis han ikke har smoking fra før da. Pappa hadde smoking fra før, så det var helt naturlig for oss at han brukte den.

Ja, jeg mener bdet selv at han skal bruke det han har...men på den annen side så blir det da dress, sjakett og smoking oppe ved alteret *ler* Jeg er ikke så nøye på det, men pappa er litt redd for å gjøre "feil".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...