Gå til innhold

Hemnes dagseng fra ikea

Anbefalte innlegg

Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Er det noen her som har hemnes dagseng fra ikea? Hvis dere har den er dere fornøyde?

Lurer på å kjøpe en slik til gjesterommet, men den vi så utstilt på ikea virket litt gigglete.

Det jeg lurer på, tåler den bruk, sånn at gjestene mine ikke trenger å være redde for å havne i oppbevaringen under senga... :ler:

Skrevet

Den er helt utmerket!!! Har sovet mye i den hos venninnen min!

Og jeg vil gjerne kjøpe en selv!!!!!!!!

Noen som skal selge???

Kan ihvertfall trygt anbefale deg å kjøpe den!

Gjest En Gjest :)
Skrevet

Senga er super!!! Jeg har den, og har ikke angret et sekund! Den er god og stø å ligge i (må jo selvsagt ha en god madrass da), praktisk og veldig fin å se på. Den er jo en av de litt dyrere utgavene fra Ikea, men jeg synes den er verdt hver krone.

Hilsen en veldig fornøyd sengeeier :)

Gjest splæsj
Skrevet

Ja, den er helt fin, den.

Gjest gjest1
Skrevet

min søster på syv har en slik en. Fin den, men hun sliter med at madrassen sklir av... Det kan jo være hennes skyld da, selvfølgelig...

Selv ville jeg ikke kjøpt en dagseng med skuffer under, ettersom man ofte ikke har store nok rom til å ha den stående slik den bør...

Gjest Gjest
Skrevet
Senga er super!!! Jeg har den, og har ikke angret et sekund! Den er god og stø å ligge i (må jo selvsagt ha en god madrass da), praktisk og veldig fin å se på. Den er jo en av de litt dyrere utgavene fra Ikea, men jeg synes den er verdt hver krone.

Hilsen en veldig fornøyd sengeeier :)

:enig: :enig_anim: :enig: :enig_anim: :enig:

Skrevet

Vi kjøpte en sånn til storebror. Kjempepraktisk med de skuffene under. Og i tillegg kan svigers sove på den når de er på besøk, ettersom den kan dras ut til dobbeltseng.

Kjempefornøyd! :enig:

Gjest gjest1
Skrevet

Selv ville jeg ikke kjøpt en dagseng med skuffer under, ettersom man ofte ikke har store nok rom til å ha den stående slik den bør...

Hva mener du med dette?

Vi skal bruke den til gjesteseng, og det meste av tiden kommer den til å stå som sofa/enkelseng.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ei venninne som har ei lignende seng, så jeg svarer bare på plassspørsmålet, siden det ikke er den samme.

Hun har den stående på sitt minisoverom, og er veldig fornøyd. Skuffene gjør at hun har fått mye plass til å oppbevare ting støvfritt. Soverommet er smalt, men det er ikke noe problem.

Gjest En Gjest:)
Skrevet

Hvor bor hun veninna di, altså ihvilken by? Og hvor gammel er hun? Kanskje det er meg ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hva mener du med dette?

Vi skal bruke den til gjesteseng, og det meste av tiden kommer den til å stå som sofa/enkelseng.

Da går det sikkert fint. Min mor skulle på død og liv ha denne sengen på et lite barnerom; jenta kan jo ikke ha nattbord når det er skuffer under

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor bor hun veninna di, altså ihvilken by? Og hvor gammel er hun? Kanskje det er meg ;)

Hihi, det tror jeg ikke, for hun snakker ikke norsk! ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Da går det sikkert fint. Min mor skulle på død og liv ha denne sengen på et lite barnerom; jenta kan jo ikke ha nattbord når det er skuffer under

Ok, sånn å forstå. Det vil ikke bli noe problem hos meg. Tror jeg går for en slik seng jeg. Takk for alle svar.

Skrevet
Vi kjøpte en sånn til storebror. Kjempepraktisk med de skuffene under. Og i tillegg kan svigers sove på den når de er på besøk, ettersom den kan dras ut til dobbeltseng.

Kjempefornøyd! :enig:

Så man kan altså bruke den som en dobbeltseng også? Har sett på den på nettet, men skjønte ikke helt hvordan to kunne ligge der når de skuffene er under...Hvordan fungerer det?

Gjest gjest1
Skrevet
Så man kan altså bruke den som en dobbeltseng også? Har sett på den på nettet, men skjønte ikke helt hvordan to kunne ligge der når de skuffene er under...Hvordan fungerer det?

Sengebunnen i den originale sengen sitter fast, men over skuffene er det ennå en sengebunn, så hvis man drar ut denne (med skuffene under) får man en større seng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...