Bridget Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 En vennine har funnet mannen i mitt liv for meg: DEN MYKE MANN Gi meg en myk mann,gi meg en seigmann med utstrakte armer og sprikende ben, klar til å nytes, urørt og ren. Gi meg en rød eller grønn eller blå, duftende deilig med sukker på. Gi meg en føyelig, smidig og bøyelig, en jeg kan ta i, hale og dra i, forme ham til presis som jeg vil. En jeg kan kikke på, en jeg kan slikke på slikke og nyte i langsomme drag, legge vekk og ta igjen neste dag. Og når jeg omsider har slukt hele mannen da henter jeg posen og tar opp en annen. Tror jeg har en pose på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Hmmm.... har det ikke kommet seigkvinner også??? Skal vafall på butikken i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Noe å invitere sine venninner til middag på?: http://www.paradise.no/large/k-fd01.jpg Seigemenn til dessert... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Hmmm.... har det ikke kommet seigkvinner også??? Men kjære Kristian, om du ikke har oppdaget det ennda er det vel ikke rart du er en smule seksuelt frustrert til tider???? Løp på Rimi i morra og kjøpe seigkvinner med stooooooore pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå