Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Ja spørsmålet sier vel det meste. Noen som har prøvd det og har erfaring? Edit: Ja jeg var jo først og fremst ute etter erfaringer med hundefôret da, men ser det har kommet flere svar om kattefôret også. Regner med at er kvaliteten god for katter er den god for hunder også. Endret 1. mai 2006 av Violetta
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Vi (først og fremst pusene ) er godt fornøyd med dette merket. Sist kjøpte jeg et annet merke fordi de var utsolgt for Royal Canin, og det foret stinket. (bokstavlig talt altså, det luktet veldig sterkt)
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Flott! Ja, jeg så at det fantes for katter også, har hund selv og tenkte rett og slett ikke på å skrive at jeg først og fremst lurte på hvordan det var for hund. Men om det er bra for katter er det vel bra for hunder også.
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Skulle tro det ja. For pusene sin del har de i hvert fall blank, fin pels, ser sunn & frisk ut og de liker foret. Merker stor forskjell de gangene vi har nød-kjøpt butikkfor - det er mye mer utdrøyt og det lukter ille av kattebæsjen. Prismessig er det masse å spare på å kjøpe 10 kg sekker.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Skulle tro det ja. For pusene sin del har de i hvert fall blank, fin pels, ser sunn & frisk ut og de liker foret. Merker stor forskjell de gangene vi har nød-kjøpt butikkfor - det er mye mer utdrøyt og det lukter ille av kattebæsjen. Prismessig er det masse å spare på å kjøpe 10 kg sekker. ← Ja, eller 15 kg som er for hunder da... Takk for at du svarte!
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 ja, det er veldig bra. vi har både royal canin og hills, snuppa her har flott pels og fine tenner (god ånde).
Gjest Kålungen Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Jepp, det er veldig bra for, anbefales absolutt. Foreldrene mine drev med oppdrett av hunder tidligere, og brukte kun dette foret.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Så flott at flere mener det er bra! Da har jeg gjort et godt kjøp føler jeg, 19 kg og fôrtønne for 499,-. Men hvordan uttales det egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Jeg syns Royal Canin er det beste foret. Kattene liker det, og jeg har en katt med litt problematisk pels som blir veldig fin av dette foret.
Arkana Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 Vår foretrekker Iams, men hun har spist Royal Canins også. Hills og Eucanuba er også bra merker. Derimot kjøper vi ikke i store poser for hun vil ikke spise når det blir for gammelt, selv om vi lagrer det i tette fôrbokser.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 uttales råial keinain. ← Ja men jeg trodde at da kom det en e til slutt. Og det gjør det jo ikke. Men uansett, kan godt si det sånn jeg.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mai 2006 #14 Skrevet 1. mai 2006 vi har sagt råial kænnin, men det er jo ikke kanin... gikk opp et lys for meg da jeg så det hundeprogrammet på tvnorge, hun prater jo om disse keinainene hele tiden :kgblunk: :kgblunk:
Gjest Gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 vi har sagt råial kænnin, men det er jo ikke kanin... gikk opp et lys for meg da jeg så det hundeprogrammet på tvnorge, hun prater jo om disse keinainene hele tiden :kgblunk: :kgblunk: ← Da får vi si keinain.
Gjest Kålungen Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 vi har sagt råial kænnin, men det er jo ikke kanin... ← Det har alltid vi også gjort
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #17 Skrevet 1. mai 2006 Vi bruker Iams til våre katter, men Royal Canin går nedpå det og.
Gjest Varg-Menja Skrevet 2. mai 2006 #18 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har både hund og katt, og bruker dette foret til hele gjengen. Hunden min er følsom på for, og vi har testet tre-fire av de typiske dyrebutikkforene, og funnet ut dette er det beste for henne.
Gjest Hippopotamus Skrevet 2. mai 2006 #19 Skrevet 2. mai 2006 Hadde hørt at dette var et bra for (fikk det anbefalt av veterinær), så vi prøvde det til vår katt. Hun fikk skikkelig diare og fet, ekkel pels. Med en gang vi bytta for gav diareen seg, og pelsen ble fin igjen etter en stund. Vi har prøvd Royal Canin igjen senere også, og det samme skjedde på nytt. Så for VÅR katt er det ikke et bra for.
jordbær Skrevet 2. mai 2006 #20 Skrevet 2. mai 2006 Uttales faktisk slik det skrives, fikk min venninne sårt erfare da hun spurte royal canin om å sponse en utstilling Hun sa "Royal Canine", men ble rettet på til Canin. Begge to betyr hjørnetenner, men canin er det latinske navnet for hjørnetann. Ellers har jeg bare positive erfaringer fra kattematen dems iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå