Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Dette gjelder for folk som har samboere, kjærester, gift. Hvor ofte har dere sex? Hvor lenge har dere vært sammen ?
Leanne Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Vi har bodd sammen i 3 år, vært gift i snart 1 år. Tja.. veldig forskjellig i grunn. I perioder har vi sex hver dag, men sånn gjennomsnittlig er det vel 2-3 ganger i uken tror jeg.. bortsett fra de dagene jeg har mensen...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Vi har vært samboere i 2 år. Vi har S ca. 2 ganger i uken.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Vi har vært samboere i 2 år. Vi har S ca. 2 ganger i uken. ← Glemte å føye til: egentlig er det maks. 2 ganger i uken. Når det er menstruasjon/PMS blir det ikke noe, og ofte er det egentlig bare 1 gang i uken.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 3-4 ganger i året, har vært sammen i åtte år. Ja, det er altfor sjelden. Men tenner ikke noe særlig på ham lengre, og det er synd, for jeg er så vannvittig glad i ham.
Gjest Neffi Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Ca 2-3 ganger i uken. Synes ikke det er lite i det heletatt jeg Vi har vært sammen i fire år, og bodd sammen i 2,5 år.
la Flaca Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Har vært sammen i 6 år, gift i 2 og de siste 2 årene har jeg gått gravid. Så sexlivet varierer. Stort sett har vi vel sex et par ganger i uka. Skulle ønske det var oftere, men tida og overskuddet er ofte ikke til stede.
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Sammen i 3,5 år, gift i nesten 1 år. Veldig varierende hvor ofte, til tider hver dag, andre ganger når vi jobber mye og er slitne pare 2-3 ganger i uka. Nå er jeg gravid og det har vært litt mindre enn vanlig. I ferier er det mye oftere
Gjest Fruktfat Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 vært sammen i 4,5 år, sex omtrent en gang i uka bortsett fra når jeg har mensen. han jobber og stresser litt for mye for tida, da blit mest søvn. i ferier er det minst en gang om dagen (jeg vil på ferie!)
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Vi har vært sammen i 3 1/2 år, bodd sammen i snart to. Er tjueni( jeg) og tjueåtte (han). Sexlivet varierer veldig. I vinter har det noen ganger gått nesten en måned uten sex pga manglende overskudd. Men siste uka nå har vi hatt sex omtrent hver dag, til og med to ganger om dagen
Gjest Lourdes.. Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Har vært sammen i 5 år. Sexlivet varierer veldig. Men normalt vil jeg tro vi har sex 3-4 ganger (dager) i uken i snitt? Regner da sex flere ganger på samme dag som 1 gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå