Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Var hun virkelig så fascinerende at det er nødvendig å trekke opp så mange tråder av henne?
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Nå har jeg bare vært innom den tråden hvor hun fortelleer om sminking av avdøde. Det er i alle fall underholdende. Alt fra rævslikking til sure oppstøt og "angrep". Det kan jo tenkes at det er derfor trådene kommer opp igjen. Underholdningsverdi.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Ja, men alt har vel ikke like mye underholdningsverdi?
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Milla var en interessant personlighet. Mye gøy rundt henne. Klart gamle tråder blir dratt opp innimellom. Vi elsket å hate henne og som oftes er det slik rundt sånne personer; de er fasinerende og blir ikke glemt. Forsåvidt er jeg enig i at Millaperioden på KG tilhører en svunnen tid, men det får meg faktisk til å mimre (og humre) litt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Ja, men alt har vel ikke like mye underholdningsverdi? ← Så la da være å lese de trådene da.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Så la da være å lese de trådene da. ← Jeg har ikke noe imot trådene, jeg synes bare det er litt fascinerende at en gammel bruker skal være så spennende at så mange tråder må trekkes fram.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har ikke noe imot trådene, jeg synes bare det er litt fascinerende at en gammel bruker skal være så spennende at så mange tråder må trekkes fram. ← Ok du er altså fascinert av de du tror er så fascinert av Milla at de trekekr frem gamle tråder? Da er det jo fint for deg at det skjer da.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Ok du er altså fascinert av de du tror er så fascinert av Milla at de trekekr frem gamle tråder? Da er det jo fint for deg at det skjer da. ← Ja, jeg er fascinert av de som er vledig fascinerte av Milla. Det er derfor jeg spør.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 Jeg ble veldig fasinert av all denne siteringen jeg
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Ja, hun var fascinerende! Absolutt. Hun var på en måte morsom og smart, samtidig som hun kunne være utrolig provoserende og dum på en måte. Hun hadde en god skrivestil/språk, hennes beskrivelser av sitt eget(???) drømmeliv var underholdende og morsom lesing. Hvorfor ellers fikk hun så sinnsykt mange treff på alt hun skrev?! Enhver tråd som fikk et Milla-innlegg fikk kjempeoppsving. Hun var vel på en måte en slags KG kjendis elsket og hatet, men i en egen kategori, helt klart! Når det er sagt så ser jeg ikke helt poenget med å dra opp alle gamle Milla-tråder, eller disse trådene hvor det forlanges at "sannheten" skal på bordet. De som roper etter sannheten bør kanskje stikke fingeren i jorda og innse at vi er på et nettforum...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 Når det er sagt så ser jeg ikke helt poenget med å dra opp alle gamle Milla-tråder, eller disse trådene hvor det forlanges at "sannheten" skal på bordet. De som roper etter sannheten bør kanskje stikke fingeren i jorda og innse at vi er på et nettforum... ← Du har så fin signatur Embla S.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 Nå har jo Milla vært på gjesteopptreden her siste uken, med nytt nick, selvom hun ble slettet fortere enn svint...... Så sannsynligheten for at hun har hentet de opp selv er jo absolutt tilstede
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #14 Skrevet 1. mai 2006 Nå har jo Milla vært på gjesteopptreden her siste uken, med nytt nick, selvom hun ble slettet fortere enn svint...... Så sannsynligheten for at hun har hentet de opp selv er jo absolutt tilstede ← Så spørs det hvorfor det nye nicket ble slettet da
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Hehe ja, det kan man spekulere i, jeg for min del syns det var kjempesynd
Mossa Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 Underholdende? Nei...ikke det spor faktisk. Ikke en eneste gang svarte jeg i trådene hennes, og jeg kommenterte aldri sure oppstøt hun kom med til andre brukere. At noen sitter på nett og spyr ut fornermelser angående følsomme tema, belærer, forteller om sitt fantastiske liv, galla og dramatikk... Blir litt for mye for min del. Og finner det bare dumt, uhøflig og lite troverdig. Nå er jeg også ferdig med diskusjoner rundt denne personen. For jeg hadde ikke brukt 1 sek. på å mimre etter hun forsvant, og det har jeg ikke tenkt til å starte med nå heller!
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #18 Skrevet 1. mai 2006 Du har så fin signatur Embla S. ← :klø: Hva har min signatur med det du siterer fra innlegget mitt? Alle med sitt betyr ikke at man ikke kan mene noe om ting som foregår rundt seg, eller at mitt ideal er at alle sitter og beskuer sin egen lille navle, hvis det er det du antyder. Alle med sitt henspeiler på at alle har sitt å stri med/alle har sine preferanser, mål, drømmer osv.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #19 Skrevet 1. mai 2006 :klø: Hva har min signatur med det du siterer fra innlegget mitt? Alle med sitt betyr ikke at man ikke kan mene noe om ting som foregår rundt seg, eller at mitt ideal er at alle sitter og beskuer sin egen lille navle, hvis det er det du antyder. Alle med sitt henspeiler på at alle har sitt å stri med/alle har sine preferanser, mål, drømmer osv. ← Ok, jeg har syntes den signaturen var så fin - helt til nå når jeg fikk forklart hva du legger i den.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #20 Skrevet 3. mai 2006 Nå har jeg bare vært innom den tråden hvor hun fortelleer om sminking av avdøde. Det er i alle fall underholdende. Alt fra rævslikking til sure oppstøt og "angrep". Det kan jo tenkes at det er derfor trådene kommer opp igjen. Underholdningsverdi. ← har du en link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå