Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Se for deg denne situasjonen. Det er ett år siden det ble slutt med han du sist var kjæreste med. Tre uker etter bruddet begynte dere å rote og ble pulevenner. Så bryter han dette rett før sommerferien tar slutt fordi han føler seg usikker. Rett etter skolestart så "skjedde det bare" og dere er igang igjen. Forresten røyker dere begge hasj. Så slutter dere begge på likt med dette, og følelsene dine kommer tilbake siden du ikke er en hjernedød treiging mer. Du forteller han dette rett før jul, og han sier han ikke føler det samme. Du trenger tid til å tenke og setter puleforholdet på pause. 1 juledag var lenge nok pause og dere drar hjem til han. Hupps, pulevenner igjen. Nå har du endelig ikke forelska-følelser for han mer, bare veldig glad i han som venn. Alt er fint, helt til du kommer på fest og de personene som kjenner han best forteller deg at dere hører sammen, og at han har sagt at han føler noe for deg ennå, men vet ikke hva. At han hele tiden har gjort det, men har hatt sitt å slite med og ikke vil ha kjæreste midt oppi, siden han har sine problemer. Og at de sier utifra det han har sagt så vet de 99% at det blir dere igjen. Nå sliter jeg og stresser. Jeg kan innrømme jeg føler noe for han, selv om jeg ikke er forelska, at jeg på en måte tvinger meg selv til å føle mindre enn jeg bør. Og det går greit. Men når folk sier sånn til meg, så er jeg så redd at alt jeg har arbeidet med for å få et bra venne-sex "forhold" går rett i dass fordi jeg tenker for mye. Jeg vil gjerne tro at det kunne blitt oss igjen, vi hadde det jo veldig fint da vi var sammen. Men jeg vil heller ikke håpe noe eller inbille meg noe, siden jeg har lurt meg selv før. Da vi sluttet å røyke ble han en helt annen person, tok mer hensyn og ga fler komplimenter og var mye bedre å ha med å gjøre rett og slett. Så derfor tenkte jeg "åh, han gir meg så mye oppmerksomhet! Da er han forelska jo!" Jeg aner bare ikke hva jeg skal tro og gjøre nå... Jeg tror det beste er å bare fortsette som før, og ha det i bakhodet at jeg er likt og det er fint, og ikke stresse. Jeg er forresten ikke ute etter råd om vi bør pule sammen eller ei. Jeg tar da mine egne beslutninger, og siden verken jeg eller han har vært sammen med/kysset/ligget med noen andre siden det ble slutt, så har det mye å si for situasjonen. Hvordan vet jeg dette? Fordi vi går sammen omtrent hver eneste dag. (begge tar kontakt, det er ikke meg som maser nei.). Bare så det er sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå