Gå til innhold

Hva er det med Nissen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg lurer litt etter å ha lest en del av Limerickene i julekalenderen her på KG.

Det viser seg at veeeeeldig mange av de inneholder "erotisk" innhold om denne rødkledde gubben.

Er det slik at det kryr av "våte drømmer" blant kvinner om julenissen? :ler:

eller er Nissen rett og slett en gammel gris som velter seg med all verdens deilige kvinns når han reiser rundt med julegavene?

:hoho:

I såfall skal jeg sende en CV på den jobben til neste jul :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er herlig, Kristian!! :ler::ler:

Jeg må innrømme at jeg har aldri hatt noen erotisk tiltrekking til nissen, selv om mine limericker har litt erotisk innhold.... :oops:

Kanskje fordi jeg har vært i det erotiske hjørnet noen dager selv nå, så jeg er bare sprengkåt! :hoho:

Neida, det er ikke så ille.. Har en samboermann som alltid er klar som et egg... :wink:

Kanskje det med jul bare gjør oss mer erotisk... Se for deg lekre mennesker i julekledninger...Kan gjøre hver og en erotisk, det... :sjarmor:

Koz, Lillian

Skrevet

Mener jeg leste om en undersøkelse en gang, hvor det viste seg at amerikanske kvinner blant annet nevnte julenissen som en av de menn de kunne tenke seg å hoppe til køys med..... Javel... :-?

Når det er sagt, så så jeg et bilde en gang av Brad Pitt i julenissedrakt. Og se dét - ja, dét er da noe helt annet!!! *sikle, sikle* :sjarmor: Slike nisser vil vi ha!

Skrevet

Bestefar pleide å være julenisse hjemme hos oss så jeg pleier ikke å tenke nisse og sex i samme slengen....

Skrevet

Mulig jeg har en del sære fetisher, men akkurat julenissen trigger nok ingen seksuelle følelser i denne jenta :)

Skrevet

Ikke Brad Pitt nissen en gang, Thea??? :o

Skrevet

Kristian - hvis DU var nissen.............. DA KAN DET NOK TENKES AT JEG HADDE FÅTT NOEN HETE TANKER JA......... :blunke:

Knuse-kose-klemmer deg! :briller:

Skrevet
Ikke Brad Pitt nissen en gang' date=' Thea??? :o[/quote']

Åååååhhhhhh, er det Brad Pitt som er nissen??? Da må jeg nok revurdere standpunktet mitt er jeg redd :sjarmor:

Skrevet
Kristian - hvis DU var nissen.............. DA KAN DET NOK TENKES AT JEG HADDE FÅTT NOEN HETE TANKER JA......... :blunke:

Knuse-kose-klemmer deg! :briller:

Åjjåjjåjjjiiii :o

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Thea!!!

Dette blir mellom Kristian og meg....... :x

Huff - slike sjalue kvinnemennesker altså....... :roll:

:briller::kul::briller::kul:

Skrevet

Usikker :blunke: god du.... bare la dem være sjalu :ler: kan mer enn gjerne være nissen din jeg assa :D

Åååååhhhhhh, er det Brad Pitt som er nissen??? Da må jeg nok revurdere standpunktet mitt er jeg redd  :sjarmor:

Gud så prinsippfast du var når det gjaldt dette med nissen da Thea

Skrevet

Jepp Kristian. Jeg er meget streng og prinsippfast serru :roll::roll::roll: Trallaallaallaaaa :D

Skrevet

Nissen er ikke noe for folk som ikke liker hårvekst!!!

Vil ha en Bruce Willis-nisse jeg.

Men en Kristian-nisse er heller ikke å forakte.

Da har jeg i alle fall noen å leke med.. :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

I såfall skal jeg sende en CV på den jobben til neste jul  :sjarmor:

Får jeg bli nissekona de? :sjarmor:

Skrevet

Merete - du har tapt. :lol: Som du ser i Kristian sitt siste innlegg så sa han at han ville være nissen min........ergo, så er det JEG som er nissekona hans!

*strekker begge arma i været i seiersrus*

Kristian - here I come............ *kaster meg i Kristians trygge armer*

:briller::briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du gule runde usikkerball du! Jeg gir meg ikke uten kamp jeg vettu.

*Kaster meg også i Kristians trygge armer*

Så får vi se da hvem han tar i mot................ :ler:

Kanskje hvis Kristian er i tvil kanl vi trekke lodd om en? :sjarmor:

Skrevet

Brad Pitt Nisse....... Kristian Nisse........ Da vil jeg også ha besøk av Nissen ja :wink: ....... Hm... ok usikker - du har visst eneretten på Kristian, så da nøyer jeg meg med Brad Pitt jeg.... :lol::sjarmor:

• 3 år senere...
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

ho ho ho! God jul a dere! :nisse:

Endret av Towelie
Skrevet

Litt imponerende at det er liv i en tråd som desember 2002!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...