Huldra:) Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Skal dere ha en paraply i bakhånd på deres store dag? Kjøper dere evt en hvit på forhånd? Evt hvor kjøper dere det og hva er prisen?
kitekatt Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Har jeg ikke tenkt på. Nei kommer nok ikke til å kjøpe en hvit. Har en stor svart en som får duge isåfall
Mies Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har planer om å skaffe oss en stor paraply ja, om den blir hvit eller ikke får vi se på, kommer litt ann på hva jeg kommer over (og jeg kommer ikke til å bruke en formue på den, ei heller lete rundt i timesvis) Mest sansynlig kjøper jeg den vel i en eller annen butikk dersom den dukker opp, jeg må i allefall prøve den og sjekke at den tåler litt vind
Susan Sto Helit Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Skal ha en stor svart en i bakhånd i bilen. Sånn i tilfelle. Låner en av foreldrene mine. Hvor ofte får man bruk for en hvit paraply senere? Det er jo ikke sikkert det regner engang.
Krista83 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Om du bor i nærheten av en golfbane så selger de stooore paraplyer der. De er av god kvalitet og tåler mye vind, har flere slike etter som sambo er golfer... Kanskje ikke hvite, men vi har en som nesten ikke har logo på nog de finnes i mer enn bare sort regner jeg med.
Fifi Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal også ha en stor svart en i bakhånd. Kommer uansett ikke til å ta noen bilder med paraply, og jeg kommer nok heller ikke til å holde den selv siden jeg har mer enn nok med kjole og blomster, så fargen spiller ikke så stor rolle.
afr0dite Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Her har de mange fine! Pass på så du/dere ikke bestiller de små som er beregnet på dukker/bamser! Hvis ikke har de noen fine hvite på akademika og den ting og tang butikken ved siden av banken på storo!
MarianneHR Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Den beste byen å kjøpe paraply i er Bergen. Der har de noen butikker med mange ulike paraplyer - i alle prisklasser, farger og størrelser.
Lythande Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kjøpte meg ny paraply her forleden dag, uten å tenke på bryllupet. Lisbeth Dahl, den kostet 150,- ca. Synes den var så fin at jeg ville ha den uansett, det var først etterpå at jeg tenkte at den kunne passe fint til bryllupet. Gifter oss jo tross alt i oktober og da er vi jo ikke garantert fint vær. Jeg kjøpte den i en butikk ganske langt oppe i Bogstadveien - husker dessverre ikke navnet på den, men den hadde paraplyen utstilt i vinduet.
Nordlandspia Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Lythande Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Stilig paraply Lythande! ← Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt, særlig siden jeg ikke tenkte bryllup da jeg kjøpte den.
Susan Sto Helit Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 Synes den var så fin at jeg ville ha den uansett, det var først etterpå at jeg tenkte at den kunne passe fint til bryllupet. Gifter oss jo tross alt i oktober og da er vi jo ikke garantert fint vær. ← Kjempestilig paraply! Den er sikkert fin til alt. Så lenge vi gifter oss i Norge er det vel ingen av oss som er garantert fint vær? Har vel skjedd at det har regnet både i mai, juni, juli og august her i landet. Og husker jeg ikke helt feil, har det bøttet ned i dagevis også. Da er det jo kjekt å ha tenkt på det på forhånd, og ha en paraply som dekker hår og kjole.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kjøpte meg ny paraply her forleden dag, uten å tenke på bryllupet. Lisbeth Dahl, den kostet 150,- ca.← den er knallfin!
Lykketrollet Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Ja, men jeg bruker den lekkre nilleparaplyen min.
Lythande Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 Kjempestilig paraply! Den er sikkert fin til alt. Så lenge vi gifter oss i Norge er det vel ingen av oss som er garantert fint vær? Har vel skjedd at det har regnet både i mai, juni, juli og august her i landet. Og husker jeg ikke helt feil, har det bøttet ned i dagevis også. Da er det jo kjekt å ha tenkt på det på forhånd, og ha en paraply som dekker hår og kjole. ← Var sånn jeg tenkte da jeg fant den + at det selvfølgelig regnet den dagen og jeg trengte en paraply. Er vel nesten ikke noe sted man er garantert fint vær, er bedre å være føre var enn etter snar tenker jeg.
Lythande Skrevet 2. mai 2006 #17 Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som lurer på hvor jeg har kjøpt den paraplyen så kan de sende meg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå