Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Dette sakset jeg fra Nettavisen nå i kveld; "Mens homsene sjarmeres av kabrioleter og små designerbiler, liker lesbene det romslige, tunge og røffe. Det skal helst være firhjulstrekk med muligheter for å ragge rundt i terrenget. Det sies ingenting om jentenes forhold til traktorer!" Skjønner dere nå sammenhengen mellom lesber og traktorer? Les resten av saken her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=244118 Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg fikk rett! Milla Gratulere så mycke, Milla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Milla Har den kjedelige søndagen gått deg til hodet nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Hysj, se film nå! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #5 Del Skrevet 1. desember 2002 ..og jeg som alltid trodde uttrykket kom fra at de likte å gå med traktorsko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #6 Del Skrevet 1. desember 2002 Høh? Er jeg lesbe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2002 #7 Del Skrevet 1. desember 2002 Starfish - er det din tattoo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #8 Del Skrevet 1. desember 2002 Wooooooooooow, dette var stooooooort. Øøøøhhhhh............... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #9 Del Skrevet 1. desember 2002 Care: ja. Er jeg lesbe derfor også? lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. desember 2002 #10 Del Skrevet 1. desember 2002 Den tattis'en er i alle fall nydelig! Sitter den på armen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #11 Del Skrevet 1. desember 2002 Vibeke: den er på leggen. Ikke så lett å se iom at jeg har skannet beinet mitt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. desember 2002 #12 Del Skrevet 1. desember 2002 Har du tegnet den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 Mine tengekunnskaper er nok på et LANGT mindre nivå. Hun som tatoverte den har laget den; one of a kind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 Care: ja. Er jeg lesbe derfor også? lol Vet ikke. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #15 Del Skrevet 1. desember 2002 Care: vel, jeg har ikke merket tendenser ennå. Men siden alle bilene passet godt til hva jeg liker så tenkte jeg at kanskje jeg har tatt feil med hensyn til seksuell legning. Når du også brakte tattoen på banen, så tenkte jeg at du også tenkte at jeg var lesbe. Kanskje jeg skulle lage en spørreundersøkelse! Er starfisher med sans for store biler og tatoveringer automatisk lesber?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #16 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg er ihvertfall glad for nyheten: endelig kan jeg gå med de skoa jeg synes er komfortable uten å få "mistenksomme" blikk.. Men.. Da må ei som kjenner være skikkelig sær. Lesbe er hun, men dilla på svære biler har hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2002 #17 Del Skrevet 1. desember 2002 Juhuuu! Jeg er lesbe.. kjører 4-hjulstrekker jeg. Sa denne undersøkelsen noe om at heterofile kunne like sånne biler også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. desember 2002 #18 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg er visst en liten homsegutt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 2. desember 2002 #19 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg er visst en liten homsegutt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. desember 2002 #20 Del Skrevet 2. desember 2002 Men hva med oss som overhodet ikke har et forhold til biler av noe slag da? Hva er jeg?? Ok, må innrømme at jeg liker "think" litt da. Hva sier det om min legning? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå