Gjest Ernæringfysiolog Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Alle jenter føler sikkert litt press nå som det nærmer seg sommer,men jeg vil bare komme med noen råd og fakta som man burde forholde seg til Nr. 1 Ikke ta noe som helst form for slankepiller!!!!Noen av dem kan fungere,men problemet er at da for kroppen hjelp til å forbrenne mat og når du slutter på slankepillen så vet ikke kroppen hvordan den skal forbrenne maten(i hvilken hastighet osv) siden den har vært vant til å få hjelp til det.Og da vil du nok legge på deg igjen og kanskje få større vekt enn det du faktisk hadde fra starten av. Spis heller sunt,men husk at du skal få i deg en del mat! Mange som vil gå ned litt,spiser dessverre alt for lite.Spiser du riktig,kan du spise ganske mye. Og husk helgen har man lov til å kose seg....du skal ikke pine deg selv heller:) Nr. 2 Man kan ta rensekurer som man får kjøpt på helsekost. Disse setter ikke opp forbrenningen(og det skal de ikke heller),men kan hjelpe til å få ut avfalls-stoffer. Hvis den ikke fungere på deg,så er det fordi du ikke har noe særlig avfalls-stoffer. Nr. 3 Det man kan risikere å legge på seg mest av er...SALT!Ikke sukker,men salt. Hver eneste saltkule binder med seg litt vann og det kan lagre seg under huden og se ut som fett.Her vil da en rensekur hjelpe eller at man drikker mye. Men husk at kroppen skal få i seg litt salt pga svetting osv,men alt med måte:) Nr. 4 Det er noe jeg vil også ta opp,dette med soling om sommeren.Ikke sol deg med babyolje!Du steker da huden din og det bruker huden din faktisk 9 månder på å reparere. Huden din blir faktisk så ødelagt at du skulle da ha vært uten noe som helt form for sol i ni månder,men det går jo ikke og da vil du fortsette med å ødelegge den. Det gir en fin farge,men tro meg,det vil du angre på om bare noen få år!Det er absolutt det værste for huden. Bruk solkrem med solfaktor mellom 4 og 8....du blir faktisk fort brun av det også,og det mest positive er at brunfarge blir da også lagret bedre slik at den varer lenger. Ja...da har jeg bare kommet med noen råd til dere,så husk og spise godt,sunt og tren gjerne litt.Yoga er også veldig bra og har best effekt om du trener det om morgen før du spiser og drikker da vil du strekke på musklene maksimalt:)
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kan ikke bruke så lav solfaktor som 4-8, da blir jeg svidd Måtte bare si det Det med salt og slankepiller er jeg veeldig enig i da
Aeriana Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg kan ikke bruke så lav solfaktor som 4-8, da blir jeg svidd Måtte bare si det Det med salt og slankepiller er jeg veeldig enig i da ← Dette var meg da, glemte å logge meg på
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg frityrstekte ræva mi i fjor sommer med babyolje, så den tabben gjør jeg ikke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå