Gå til innhold

Hvor finne skikkelige damer?

Johann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Nett, ja jeg ser at det er flere som får snøret i bånn der, men jeg tror likevel at hvis du bruker like mye tid på jakt i real life, og jakter litt smart, som du bruker på chatte og søke etter folk på nett, så tror jeg at real life kanskje går av med seieren. Mulig jeg tar feil.

Til dels enig med deg. Om man bør jakte på nett eller i virkeligheten avhenger jo av mange faktorer... Dersom man befinner seg i Oslo er jo marka et godt alternativ til nett, men for single der ute som ikke finner seg noen i sitt miljø eller på sitt bosted (liten by- labert utvalg, som i mitt tilfelle.. he he...), så kan det faktisk lønne seg å legge ut en aldri så liten profil på nett...og eliminere alle useriøse konsekvent selvsagt... :) Bra du har begynt å få positive resultater i Guds frie natur... Da ser du hvordan jentene ser ut uten sminke også!!! :sjarmor:  Masse lykke til til deg ;)

Definitivt enig! :klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, nettannonser er bare fortsatt for nerder og litt sånn sosiale tapere. Dessverre, men sant.

Nerder og litt sånn sosiale tapere finnes av begge kjønn og vil jo ofte også ha seg kjærester.

Jeg tror mange holder seg unna nettet basert på fordommer og egen usikkerhet knytta til å skulle nedlate seg til å gjøre noe slikt.

Riktig brukt kan leting etter partner på nett være veldig tids-effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet.

Jeg har undersøkt litt rundt. Jeg kjenner faktisk to par et som har giftet seg, og noen som skal gifte seg. Begge parene fant hverandre på nett.

Så det er mulig. Men hvor mange er det som har funnet hverandre på andre måter....

Uansett så er det jo verdt et forsøk. Hva har man å tape. Stolthet kanskje. Fordommer og barrierer å bryte kanskje. Men baserer du deg på at folk er ærlige, og har så pass mye selvinsikt at det de skriver er korrekt, så sparer du deg gjerne fra å kysse så (altfor) mange frosker før du finner.....

Skal en nerd finne seg en den passer sammen med, så vil jeg si definitivt at internett er rette stedet. Interesser sier litt om hvor du bør leite. Internett er vel i så måte bare en av mange (gode) midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...