Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #21 Del Skrevet 1. mai 2006 Er du kjekk og presentabel nok blir hun med! Utrolig hvordan søte jenter lar seg narre med bare mennene er kjekke og galante nok! ← Du må være prototypen på norsk kvinne: Å tro at hele hensikten er å narre noen er sikkert grensen for din forestillingsevne. Jeg gir opp norske kvinner. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 1. mai 2006 Det finnes noen muligheter. Jeg tenkte bare jeg ville høre litt fra dere kvinner først. Boken Dating på norsk er veldig interessant. Der står det mye bra. Jeg er enig. Grip sjangsen når du kommer over noe som er brukende. Skulle ønske jeg hadde ei bombe som kunne skremme alle søte mus ut av de tusen hjem, så de kom seg ut blant folk, på byen, i fjellet, ut ut ut! Til Helvete med Hotel Cesar og Idol, og frustrete fruer. Det hjelper ikke å sitte foran tv'en og bli feit, en må ut for å finne noe. Etter at jeg nå har skutt meg selv i foten, så vil jeg nok poengtere at det samme gjelder oss gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 1. mai 2006 #23 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er litt interessert i å høre fra dere kvinner hvor en må gå for å finne skikkelige jenter. (jordnær, snill, mellom 22-30, glad i turer og aktivitet og godt humør er mine hovedpreferanser) Jeg opplever at en går glipp av mange hyggelige damer, som gjerne ikke går ut på byen i det hele tatt, men heller på private fester, eller holder seg hjemme. ← Det er jo meg jo!!!! Klarte ikke å dy meg... å så må jeg jo spørre hvor det er blitt av alle de gode gutta????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #24 Del Skrevet 1. mai 2006 Det finnes noen muligheter. Jeg tenkte bare jeg ville høre litt fra dere kvinner først. Boken Dating på norsk er veldig interessant. Der står det mye bra. Jeg er enig. Grip sjangsen når du kommer over noe som er brukende. Skulle ønske jeg hadde ei bombe som kunne skremme alle søte mus ut av de tusen hjem, så de kom seg ut blant folk, på byen, i fjellet, ut ut ut! Til Helvete med Hotel Cesar og Idol, og frustrete fruer. Det hjelper ikke å sitte foran tv'en og bli feit, en må ut for å finne noe. Etter at jeg nå har skutt meg selv i foten, så vil jeg nok poengtere at det samme gjelder oss gutta ← Jeg er et av sikkert mange eksempler på at... Er såkalt "fin dame" (det sier de alle hvertfall), men sitter veldig mye hjemme og ser faktisk på Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer, Sex and the City, Cold Feet, Bridget Jones, osv. Når jeg møter menn (ikke så ofte) sier de alle: "Wow og åh...utrolig at du ikke er kapret! Du må komme deg ut mer så menn ser deg, en som du kan ikke gå rundt og være single", osv. Tror det har noe med årstiden (kald vinter), geografisk bosted, osv.? Så når våren og sommeren kommer, blir nordmenn ville, for da skal de ta igjen for alt det tapte...på bygda fyker de ut med hjembrent og countryfester, og i byene er det sjekking på høytgir på utestedene. Og solen, den går sin gang, og årene går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. mai 2006 #25 Del Skrevet 1. mai 2006 Det stemmer! vi norske jenter er underernærte på menn som tør å ta initiativ når vi minst venter det! De aller fleste av oss blir sjeleglade!! ← Enig! Norske menn er litt vel reserverte i edru tilstand. Når de i tillegg blir livredde og tror det verste hvis ei jente tar initiativ uten å befinne seg i den eneste godkjente sjekkesituasjonen her til lands, så er det jo ikke rart at fødselsratene er lave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin Skrevet 1. mai 2006 #26 Del Skrevet 1. mai 2006 Enig! Norske menn er litt vel reserverte i edru tilstand. Når de i tillegg blir livredde og tror det verste hvis ei jente tar initiativ uten å befinne seg i den eneste godkjente sjekkesituasjonen her til lands, så er det jo ikke rart at fødselsratene er lave! ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #27 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er en av de kvinnene som går på konserter, stort sett alene, og kulturelle tilstelninger, og nipper til et glass vin i pausen, og drømmer om at en hyggelig mann skal komme og si hei! Jeg har funnet ut at jeg ikke møter noen hvis jeg bare sitter hjemme og ser TV hver kveld (som flere har påpekt her over ), så jeg går ofte ut. Men så er det dessverre slik at det stopper der. Jeg får ikke til å flørte, og til og med å kaste et blikk på noen, å få øyekontakt, er noe jeg må manne meg opp noe forferdelig til, og egentlig ikke tør. Men jeg føler jeg gjør litt når jeg er tilgjengelig, i allefall, og med mitt nærvære ute er det en teoretisk mulighet for at den hyggelige mannen en gang skal dukke opp. I mellomtiden har jeg blitt et vandrende leksikon for klassisk musikk og all mulig kultur, så jeg har det fint selv om ingen har oppdaget meg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #28 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis du er glad i turer, kan du jo melde deg inn i turistforeningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 2. mai 2006 Vel, jeg synes selvfølgelig at det er hyggelig med kvinner som tar initiativ. Men det eneste jeg faktisk krever av damer er at de er tilgjengelige et sted der det går ann å finne de. Jeg har ikke noe problem med å ta initiativ. Det skulle bare mangle. Ser jeg et menneske, så tenker jeg at det er kanskje siste gang jeg ser det. Hva har jeg å tape. Det er jo bare å skru på smilet og gå bort og si noe. (ikke noen sjekkelinje) Bare bort å si hei, presentere meg og hvorfor jeg tok kontakt. Det tar ikke mange sekunder å skjønne om hun er interessert eller ikke. men dama kan være så fin hun bare vil, men det hjelper svært lite hvis jeg aldri finner henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #30 Del Skrevet 2. mai 2006 Du kan sette inn en kontaktannonse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. mai 2006 #31 Del Skrevet 2. mai 2006 Er her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestere Skrevet 2. mai 2006 #32 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er en av de kvinnene som går på konserter, stort sett alene, og kulturelle tilstelninger, og nipper til et glass vin i pausen, og drømmer om at en hyggelig mann skal komme og si hei! Jeg har funnet ut at jeg ikke møter noen hvis jeg bare sitter hjemme og ser TV hver kveld (som flere har påpekt her over ), så jeg går ofte ut. Men så er det dessverre slik at det stopper der. Jeg får ikke til å flørte, og til og med å kaste et blikk på noen, å få øyekontakt, er noe jeg må manne meg opp noe forferdelig til, og egentlig ikke tør. Men jeg føler jeg gjør litt når jeg er tilgjengelig, i allefall, og med mitt nærvære ute er det en teoretisk mulighet for at den hyggelige mannen en gang skal dukke opp. I mellomtiden har jeg blitt et vandrende leksikon for klassisk musikk og all mulig kultur, så jeg har det fint selv om ingen har oppdaget meg ennå ← Du høres jo ut som en drøm.. Nå gjør vi dette: Du bestemmer konsert, tid og sted. Etterpå kan vi bestemme om vi skal gå på kafe, jeg har tenkt ut et sted vi kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan sette inn en kontaktannonse. ← Nei det kunne jeg ikke. Det er lavmåls, og tar litt av gleden ved å flørte og spenningen. Jakter er jo halve morroa. Hvem leser kontaktannonser? Leser søte attraktive jenter, eller sosialklienter med dårlig helse, eller russiske damer på jakt etter oppholdstillatelse? Jeg bare spør. Er her jeg... ← Looking at you babe denne er til deg o vakre kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 3. mai 2006 #34 Del Skrevet 3. mai 2006 Jøss Wow...en mann som høres normal, kjekk, intelligent, morsom, smart, belest, kultivert, mandig og har greie på sjekking og kvinner... Jeg gir meg over, det går år mellom hver gang. Gratulerer, Johann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 3. mai 2006 #35 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei det kunne jeg ikke. Det er lavmåls, og tar litt av gleden ved å flørte og spenningen. Jakter er jo halve morroa. Hvem leser kontaktannonser? Leser søte attraktive jenter, eller sosialklienter med dårlig helse, eller russiske damer på jakt etter oppholdstillatelse? Jeg bare spør. Looking at you babe Da får du fortsette å syte, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. mai 2006 #36 Del Skrevet 3. mai 2006 Tja, altså, jeg vet ikke helt, jeg prøver selv å finne en snill og hyggelig fyr, altså med nogenlunde preferanser du er ute etter, men så langt har jeg ikke lykkes. Eller, jeg har funnet ham, men han har ikke funnet meg.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #37 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei kom igjen da Seriøst Så ille er det da ikke, du må ha hatt sinnsykt uflaks med damer. Vi er da ikke så ille. Ta noen høgskole-kurs så kan jeg garantere at du finner noen vettuge eksemplarer av oss. Vi finnes også plenty av andre steder.Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 3. mai 2006 #38 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg er litt interessert i å høre fra dere kvinner hvor en må gå for å finne skikkelige jenter. (jordnær, snill, mellom 22-30, glad i turer og aktivitet og godt humør er mine hovedpreferanser) ← På kontaktsteder på nettet er det 13 kvinner per dusin som oppgir å ha de egenskapene der. Legg til glad i å reise og å ta en fest en gang iblant, så har du omtrent alle Endret 3. mai 2006 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. mai 2006 #39 Del Skrevet 3. mai 2006 Hva med her på KG da? Det er jo en drøss av oss her. Egentlig er kanskje innlegget en skjult kontaktannonse? Den funker ihvertfall. Sitter her, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #40 Del Skrevet 3. mai 2006 Det stemmer! vi norske jenter er underernærte på menn som tør å ta initiativ når vi minst venter det! De aller fleste av oss blir sjeleglade!! ← Ikke jeg... Jeg hadde vel tenkt "åh, hjelp, en gærning!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå