Gå til innhold

Hvor finne skikkelige damer?

Johann

Anbefalte innlegg

Jeg er litt interessert i å høre fra dere kvinner hvor en må gå for å finne skikkelige jenter. (jordnær, snill, mellom 22-30, glad i turer og aktivitet og godt humør er mine hovedpreferanser)

Jeg opplever at en går glipp av mange hyggelige damer, som gjerne ikke går ut på byen i det hele tatt, men heller på private fester, eller holder seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Det er et problem det der. :ler: Nå er jeg langt utenfor din aldersgruppe. Men de siste ti årene har jeg også lurt på hvor man treffer de skikkelige gutta. På byen er nemlig helt uaktuelt. Venter i spenning for å se om du får noen gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestere

Jeg blir med og spleiser på dusør til den som kan avsløre hvor man finner de skikkelige damene, den hemmeligheten er godt bevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ryktene sier de kommer nå¨r du minst venter det, selv har jeg minst venntet det i mange år nå faktisk.

andre mener du må gå på kurs og melde deg inn i røde kors.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
  gotthard skrev:
ryktene sier de kommer nå¨r du minst venter det, selv har jeg minst venntet det i mange år nå faktisk.

:ler: Me too.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes skikkelig bra damer i Seilforeninger, Båtforeninger, Turistforeningen, på fransk språkkurs, italiensk matlagingskurs, og i Oslo konserthus (fordi smarte og vakre kvinner går på konsert).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestere
  Gjest skrev:
Det finnes skikkelig bra damer i Seilforeninger, Båtforeninger, Turistforeningen, på fransk språkkurs, italiensk matlagingskurs, og i Oslo konserthus (fordi smarte og vakre kvinner går på konsert).

Det med konserthuset har du faktisk helt rett i. men det å etablere kontakt med en smart og vakker kvinne under en konsert i Oslo konserthus - vel, det er knapt en overdrivelse å hevde at det er en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestere skrev:
Det med konserthuset har du faktisk helt rett i. men det å etablere kontakt med en smart og vakker kvinne under en konsert i Oslo konserthus - vel, det er knapt en overdrivelse å hevde at det er en utfordring.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem har sagt at smarte jenter med humor og godt humør ikke går på byen?? :klø: Jeg mener, jeg går jo på byen innimellom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
  Gjestere skrev:

Eh, ja, det glemte jeg. Det kan bli en utfordring. Men hvis du ser en pen og hyggelig en der, kan du invitere henne med på en drink. Hun vil bli med fordi du ser så kjekk og hyggelig ut (og velkledd) ;) Du forstår, jenter i konserthuset, de er litt internasjkonale av seg, så om det bare kommer bort en fremmed mann som høflig sier "unnskyld, men jeg kunne ikke unngå å legge merke til deg, du må da bli med på kafè", eller noe slikt, så blir hun med, hvis du ser tiltalende ut ;)

Også glemte jeg en ting: det finnes også en god del stilfulle og stilige damer på byens utesteder i Oslo, det varierer litt akkurat hvor, så det gjelder å vite hva som er hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
  Gjestere skrev:

Det kommer an på hvor du får øye på henne. Hvis du ser henne i lobbyen/fojaeèn, kan du forsøke å se på henne, skape litt øyekontakt og gi et smil til henne som sier "deg liker jeg, og deg vil jeg gjerne snakke litt med!"

Da har du fanget hennes interesse, og hun vil tenke på deg under kosnerten til og med. Neste steg blir i pausen, hvor du igjen ser henne ved baren, der du kommer bort til henen med et glass kjølig hvitvin og sier at " hei" (og smiler) det er klart du må få et glass vin, vil du gjøre meg den ære og snakek litt med meg før konserten begynner igjen?" - også er praten i gang. :)

Hvis du ser henne i salen under konserten blir det verre ja...da er neste "move" å finne en anledning under pausen. Følg etter henne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henriette_*

Oj, sorry skrivefeilene over her... :riste: Det gikk litt fort i svingene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestere
  Eleni skrev:
Men hvem har sagt at smarte jenter med humor og godt humør ikke går på byen??  :klø: Jeg mener, jeg går jo på byen innimellom...  :ler:

For all del, det går helt sikkert flotte damer med dannelse og humor på byen, men det blir litt som å lete etter perler på dynga. Derfor synes jeg trådstarter har et poeng når han etterlyser møteplasser (i det offentlige rom) hvor man kan treffe damer som har interesse av å føre en samtale og ikke er tilstede med det hovedmotiv å skulle bli snydens eller komme seg i bingen hos en eller annen ukjent brølape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy32

;) ikke så lett dette, uansett kjønn, tror nok kanskje at kurs er en bra ting, f.eks. språkkurs eller dansekurs. Beskrivelse som "jordnær og snill" er ofte kjedelig og ikke voldsomt appellerende, hva med "initiativrik og har evnen til å overraske"?

Uansett, så ser man jo ofte en attraktiv person, kanskje viktigere å ta noen sjanser og spørre om å treffes over en kafffe/kakao, er jo ingen gutter som gjør sånt så jenter blir veldig sjarmert når noen er tøffe nok til å tørre.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sissel-Brynhilda
  Gjestere skrev:

Hvis du ser henne i salen under konserten blir det verre ja...da er neste "move" å finne en anledning under pausen. Følg etter henne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
  lillemy32 skrev:
spørre om å treffes over en kafffe/kakao, er jo ingen gutter som gjør sånt så jenter blir veldig sjarmert når noen er tøffe nok til å tørre.

Det stemmer! vi norske jenter er underernærte på menn som tør å ta initiativ når vi minst venter det! De aller fleste av oss blir sjeleglade!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
  Gjestere skrev:
jeg tenker nok at jeg skal forsøke å konsentrere meg om det kunsteriske programmet..

Selvfølgelig. Men enhver mann vet at uansett hvor han er, han er alltid åpen for å legge merke til en nydelig kvinne, når han ser en. Og ser hun single ut, er det alltids lov å forsøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestere
  Sissel-Brynhilda skrev:

Er du kjekk og presentabel nok blir hun med! Utrolig hvordan søte jenter lar seg narre med bare mennene er kjekke og galante nok! :ler:

Du må være prototypen på norsk kvinne: Å tro at hele hensikten er å narre noen er sikkert grensen for din forestillingsevne. Jeg gir opp norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...