blå Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Jeg elsker kjoler, og særlig sommerkjoler. Og nå er det fult av de i butikkene. Har allerede annskaffet meg fire stykker før engang sommeren har begynt. Men for å begynne å bruke kjolene i vår, så trenger jeg en jakke. Og jeg syns det er så vanskelig å finne en jakke til sånne søte sommerkjoler. Denim jakke liker jeg ikke til kjole, og heller ikke sånne jakker alla dressjakker syns jeg passer. Om sommeren har jeg ofte en cardigan, men det blir jo litt kjørlig nå i mai. Hva bruker dere, er det noen moteløver der ute som kan hjelpe meg. Sett gjerne inn linker til bilder. hjelp blå med jakkeproblemet da.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Synes det eneste som funker er cardigans jeg.. Kanskje du finner en litt varmere i ull? Istedetfor de i bomull
Millis Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Og hva med et penere skjerf/ tørkle i halsen som varmer litt... samt en ull cardigan...
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har også det samme problemet og har funnet ut at cardigan er det som fungerer best. Til nød kan jeg bruke en trenchcoat som ikke er for lang (jeg har en i beige som går til de aller fleste farger). Tipset om skjerf er bra, det er mye fine skjerf å få tak i nå.
Jasmin Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Har det samme problemet angående søte singlet'er som jeg kjøper om sommeren.. Om høsten, vinteren og våren blir de bare liggende... Liksom ikke like fine å ha under en genser...
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Ja, egentlig burde vi sende klage til værgudene, for sånn som været er nå er det umulig å bruke noe som helst som er søtt og fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå