AnonymBruker Skrevet 8. september #13242 Skrevet 8. september Huset som hvisker i natten av Helene Flood. Anonymkode: 2957b...dae
AnonymBruker Skrevet 8. september #13244 Skrevet 8. september Yellowface av Rebecca F. Kuang! Brilliant bok, har aldri funnet et sted å bruke begrepet Meta før, men denne boka er virkelig akkurat det, Meta. Det er bok i en bok i en bok på en måte, og fletter inn elementer fra forfatterens liv og virke med en fiktiv historie til man sitter igjen med en følelse av å ikke vite hva som er sant og hva som er fantasi. Elsker den! Anonymkode: 4e4f9...eab 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #13245 Skrevet 10. september Sagaen om Isfolket, bok 3. Som lydbok da, er blitt helt hektet på lydbøker. Anonymkode: b5c2b...37f
Ullvott Skrevet 11. september #13247 Skrevet 11. september Jeg har ikke kommet så langt ennå, men liker den godt. Det kan nok være en fordel å ha lest hundreårstrilogien til Staalesen fra før, og i tillegg ha en viss kjennskap til Bergen.
Rumle Skrevet 11. september #13248 Skrevet 11. september Markens grøde av Knut Hamsun med Leseklubben på NRK. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #13249 Skrevet 13. september Loveless av Alice Oseman Anonymkode: 2957b...dae 1
Lesehest1 Skrevet 13. september #13250 Skrevet 13. september Tina Frennstedt «Det siste bildet». 4. bok i serien.
JimmyOlsen Skrevet 14. september #13251 Skrevet 14. september Har begynt på Sweetpea av C. J. Skuse. Så et par episoder av serien, men bestemte meg så for å lese bøkene først, i alle fall en av dem.
test1e Skrevet 20. september #13252 Skrevet 20. september Ferdig med Ringeren i Notre Dame. I gang med Stormfulle Høyder av Emily Bronte Årets "Reading Challenges" på Goodreads er 15 bøker, jeg er allerede på 14 (Satte lavt tall i år da jeg også må lese en del faglitteratur som jeg ikke tar med) I fjor var challenge satt på 20 og jeg endte på 21. Jeg leser jo ikke mye, men litt hver dag. Jeg klarte riktignok å ta en tung datasertifisering som innebar mye lesing/pugging i fjor. Hmm.... 1
FruR Skrevet 20. september #13253 Skrevet 20. september (endret) The poppy wars av R.F. Kuang Endret 22. september av FruR 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #13254 Skrevet 21. september Ingen løgn kan redde meg nå av Magnus Buen Halvorsen Anonymkode: 2957b...dae
AnonymBruker Skrevet 21. september #13255 Skrevet 21. september Snart ferdig med bok nr 1. i en serie fra Norske Serier. Serien heter Søstre, og boken heter Hittebarna. Forfatteren skriver veldig godt, og mine små fordommer mot serielitteratur er vekk ☺️ Handling fra Sognefjorden, like før Svartedauden. Hittebarna av Lukritzia Loven (Heftet) - Romanserier | NorskeSerier Anonymkode: 6f5e6...731
Harlekin Skrevet 22. september #13256 Skrevet 22. september Ullvott skrev (På 11.9.2025 den 17.33): Jeg har ikke kommet så langt ennå, men liker den godt. Det kan nok være en fordel å ha lest hundreårstrilogien til Staalesen fra før, og i tillegg ha en viss kjennskap til Bergen. Denne har jeg bestilt på biblioteket (laaang kø). Gleder meg til det blir min tur til å lese! 1
Harlekin Skrevet 22. september #13257 Skrevet 22. september Lesehest1 skrev (På 13.9.2025 den 11.42): Tina Frennstedt «Det siste bildet». 4. bok i serien. Jeg liker bøkene hennes veldig godt. "Det siste bildet" var ganske fæl, spesielt når man tenker på at det er basert på virkelige hendelser. 1
Lesehest1 Skrevet 22. september #13258 Skrevet 22. september Harlekin skrev (12 minutter siden): Jeg liker bøkene hennes veldig godt. "Det siste bildet" var ganske fæl, spesielt når man tenker på at det er basert på virkelige hendelser. Jeg har ikke lest den ferdig.😊 Men jeg liker serien.
Harlekin Skrevet 22. september #13259 Skrevet 22. september Lesehest1 skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke lest den ferdig.😊 Men jeg liker serien. Jeg skal ikke spoile Men den er veldig bra. 1
Lesehest1 Skrevet 22. september #13260 Skrevet 22. september Harlekin skrev (Akkurat nå): Jeg skal ikke spoile Men den er veldig bra. Hehe, det er godt!😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå